Ik slik nu vanaf januari de pil niet meer en we zien vanzelf wel wanneer het zover is dat ik zwanger ben. Ik ben nu 36 dagen overtijd en heb negatief getest na meerdere testjes. Geen ramp want we hebben de tijd maar..... Ik heb buikpijn,en mn borsten zijn echt gaan groeien Heb er zelfs straie van gekregen op mn borsten! Die had ik nog een beetje van de zwangerschap van Lieve want toen zijn mijn borsten ook gaan groeien. Maar waarom groeien ze nu dan? Ik snap er niks van. Heb dit nog nooit buiten de zwangerschap van Lieve om gehad. Ik test negatief dus lijkt me sterk dat ik zwanger ben dus daar ga ik niet meer vanuit. De huisarts zei zelf dat het heel soms voor kan komen dat mensen pas laat positief testen terwijl er allerlei klachten zijn maar het pas laat aantoonbaar is in de urine dmv een test. Ik kan me niet voorstellen dat dat mij overkomt en ik kan er gewoon niet vanuit gaan dat ik wel zwanger ben. Vraag me af of hier meer mensen zijn die dat ook hebben gehad wat ik nu heb of moet ik toch maar eens aan de bel trekken bij de huisarts? Klachten tot nu toe op een rijtje: -groeiende borsten -moe -wit vloei -steken in mn onderbuik -uit het niet vrolijk,emotioneel of chagerijnig kunnen zijn - honger en dan toch maar weer niet -eten en het smaakt gewoon soms niet of anders Wat kan ik doen? Vind dit echt niet leuk
Wat lijken jou klachten op de mijne de laatste weken van mijn cyclus! Als ik jou was zou ik gewoon even naar de huisarts gaan!
Hoi, Tussen mijn ei en mijn ongi groeien mijn borsten ook altijd bijna een cupmaat! Je bent pas net gestopt met de pil dus het kan natuurlijk heel goed mogelijk zijn dat je weer even moet ontpillen. Veel succes!
Ontpillen heb ik nooit gehad en ik ben vaker wel eens met de pil gestopt en werd dan altijd gewoon ongesteld de eerst volgende maand. Zo slikte ik de pil toen ik nog bij mn ex was paar jaar terug en toen ik vrijgezel was weer toen stopte ik ermee en ben ik gewoon elke keer netjes ongesteld geworden. Ik heb ook al 3x een bloedtest gehad want elke keer wou de huisarts toch mn bloed laten onderzoeken en die was gewoon elke keer goed en geen HcG in de vinden. Daarom denk ik ook dat ik niet zwanger ben. Vind het super irritant en ben er echt chagerijnig van. Vind dit maar heel raar omdat ik het nooit heb gehad. Daarbij slikte ik pas de pil weer toen Lieve 1 maand was en op recept van de gyneacoloog toen,na het controle gedoe na je bevalling weet je wel. Heb het maar 14 maanden geslikt als ik t goed heb en toen ik met mn ex samen was 2 jaar bijna en niks geen ontpillen gehad. Mn ongi kwam gewoon zoals het hoort. Snap er echt helemaal niks van
ze zeggen wel eens dat je lichaam weer verder gaat waar het gestopt werd toen je met de pil begon. Als je een maand na je bevalling al weer bent begonnen met de pil, kan je lichaam nu best nog even tijd nodig hebben om weer op schema te komen. Ikzelf ben tussen m'n eerste en tweede kind nooit aan de pil geweest, maar ben wel heel onregelmatig geweest al die tijd. Dus misschien ligt het wel daar aan?
Hoi, Voor mijn zwangerschap was ik een half jaar ervoor ook al gestopt met de pil en geen last gehad van ontpillen, gewoon na 29 a 30 dagen ongesteld. Toen ik weer stopte met de pil, had ik weer een cyclus van 29 en 30 dagen. Toen raakte ik de eerste ronde zonder condoom gelijk zwanger. Na de bevalling ben ik niet meer aan de pil gegaan, omdat ik geen hormonen meer wilde slikken en we toen niet te lang willen wachten voor een tweeden. Mijn eerste ongesteldheid kwam na 40 dagen, daarna duurde het 38 dagen, toen 32 dagen en de laatste keer weer 35 dagen. Ikzelf denk dat je cyclussen na de bevalling niet kan vergelijken met je cyclussen voor je zwangerschap. Je lichaam kan door de hormonen anders reageren en even van slag zijn. Doordat je aan de pil was, heb jij hier niks van gemerkt. Ik denk dat je een dezer dagen gewoon ongesteld gaat worden, gewoon even afwachten.
Ik heb het precies hetzelfde.....alleen het overtijd weg gelaten... Ik heb ook (vooral de laatste 10 a 11 dagen) pijn in mijn borsten ze zijn dan ook groter, moe en veel honger maar ook misselijk zijn! Een vrouwenlichaam hebben is niet altijd even leuk
Misselijk ben ik gelukkig niet! Ik ben na de bevalling van Lieve netjes na 1 maand meteen weer ongesteld geworden. Was net van het bloedbad af van na de bevalling en geen 2 dagen later was ik hartikke ongesteld Maar het kan toch niet normaal zijn dat ik er zo veel last van heb? Ik kruip soms zowat over de grond van de buikpijn. Gisteren lag ik op de bank gewoon te huilen van de pijn. En ik huil echt niet snel van pijn. Leek wel of er met messen in mn buik gestoken en geroerd werd zeg maar. Het is ook net of mn darmen echt omhoog geduwd worden dat gevoel Een heel zwaar gevoel in mn onderbuik en echt een moeie buik Gisteren bij de huisartsenpost geweest en die zei al als het niet beter gaat moet je maar terug bellen. Had pilletjes voor mn darmen gehad maar daar zit de pijn niet naar mijn gevoel. Hoop dat het snel voorbij is en dat ik gewoon mezelf weer ben. Blegh