Roze afscheiding 34 weken zwangerschap?

Discussion in 'Gezondheid' started by Vlerkje, Oct 24, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vlerkje

Vlerkje Actief lid

Jun 14, 2008
    419
    0
    0
    Receptioniste/Studente
    Hoi,

Ik ben zojuist thuisgekomen van 5 nachten ziekenhuis i.v.m. vermoedens van zwangerschapsvergiftiging. De hele dag is mijn buik al aan het rommelen, en ook de 2 CTG scans bevestigden dit. Vanmiddag werd ik getoucheerd en werd er geconcludeerd dat ik een vingertop ontsluiting heb, mijn baarmoedermond nog niet rijp is en nog redelijk ver naar achteren ligt. Ik ben vanmiddag ontslagen uit het ziekenhuis, omdat er volgens hen geen reden was om mij daar te houden...

Net thuis naar het toilet geweest, en tot mijn verbazing had ik behoorlijk wat roze afscheiding op het toiletpapiertje zitten. De harde buiken en scherpe steekjes gaan ondertussen gewoon door, en voor mn gevoel moddert het dus maar wat aan....

Wat betekent het verlies van roze afscheiding? En bestaat er een kans dat het toch door gaat zetten?

Hoor het graag :oops:

2. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

Jan 6, 2007
    8,553
    0
    36
    renkum
    ik zou met deze vraag toch ff de vk of gyn bellen
    neem aan dat je nu nog niet wilt bevallen mocht het allemaal doorzetten

3. Vlerkje

Vlerkje Actief lid

Jun 14, 2008
    419
    0
    0
    Receptioniste/Studente
    Nee klopt. Maar ze vertelde me ook dat ze het vanaf 34 weken niet meer tegen houden wanneer het vanzelf op gang komt... Dus geen weeenremmers verstrekken e.d. Daarbij wees de echo van maandag uit dat mijn ukkie waarschijnlijk 36 weken oud is, door de verre ontwikkeling van de ledematen en organen (wat overeenkomt met mijn eerdere uitgerekende datum van 25 november, ipv 6 december). De uitgerekende datum mogen ze alleen niet meer bijstellen helaas.

Heb zelf zo'n vermoeden dat het niet meer zo lang zal gaan duren, maar we zullen zien... *zucht*

Bedankt voor je reactie in ieder geval, mocht het aanhouden zal ik wel even mijn gyn contacteren.

4. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,059
    2,201
    113
    Brabant
    @ vlerkje, die roze afscheiding kan ook door t inw. onderzoek komen! Succes iig! En fijn dat de kleine "voorligt" of niet voorligt maar iig al 36 weken is! Succes ermee meid! en gewoon even de gyn bellen als je het niet vertrouwt!

5. kristal

kristal Lid

Jul 22, 2008
    78
    0
    0
    leidinggevende bij een schoonmaakbedrijf
    rotterdam
    hoi vlerkje,

ik ben het inderdaad met taliaa mee eens,
    ik had namelijk ook bij mn 3 zwangerschap zo een inwendige onderzoek gehad, waar ik thuis een rose prop heb verloren.....maar om je gerustheid weg te werken toch even de verloskundige bellen.
    Ik wens je in ieder geval veel succes

liefst jasmine

Share This Page