Vermoeidheid

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Jollie78, 23 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jollie78

Jollie78 Actief lid

26 jun 2008
    488
    0
    0
    Limburg
    Hallo allemaal,

Even een vraag...ik ben nu 21 weken zwanger en kan van vermoeidheid haast niet meer op m'n benen staan.
    Ik werk fulltime (36 uur) en heb een kantoorbaan, waarbij ik ook regelmatig klanten thuis bezoek. Erg leuk werk hoor!
    Maar als ik 's middags thuis kom ben ik op. Als het mee zit heb ik nog zin en energie om de honden uit te laten en te koken, maar veel meer komt er niet van terecht.
    Dan heb ik natuurlijk mijn hobby's nog, maar die moet ik een voor een, keer op keer afzeggen. Zo niet, dan heb ik daar weer een paar dagen voor nodig om om mijn energiepeil weer op te krikken.
    De weekenden gebruiken we om met vrienden en zo af te spreken, zodat dat nog een beetje onderhouden wordt, maar ook natuurlijk weer niet te veel in een weekend.

Vandaag heb ik me ziek gemeld en tot 12.00 ur vanmiddag geslapen..en ben nu nog moe. Maar dit kan toch niet de bedoeling zijn, ik ben pas op de helft!

Ik vraag mij af of meer mensen hier last van hebben en hoe ze daar mee om gaan. Hebben jullie misschien tips?

Gelukkig heb ik een hele lieve vriend die me geweldig ondersteunt en me zo veel mogelijk uit handen neemt!

Alsvast bedankt voor jullie raad!

Groetjes Jollie

2. kahrin

kahrin Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.020
    0
    0
    Komt me heel erg bekend voor, ik ben ook zo moe geweest, nu, deze week gaat het voor het eerst beter........ nog steeds ben ik om 21.30 uur helemaal op....... maar eerst was ik dat al aan het einde van de middag/begin van de avond, dus er is nog hoop! :).

3. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Héél herkenbaar helaas...
    Ik ben de eerste 14-15 weken helemaal niet moe geweest, maar sinds die tijd is het waardeloos, ik kan het niet anders zeggen. Ik werk ook fulltime, we hebben een eigen bedrijf, en ik merk dat ik na het koken soms nog geen puf meer heb om de tafel nog af te ruimen. Laat staan wasjes vouwen, strijken, poetsen.... Boodschappen doe ik nu alleen nog in het weekend of laat het mijn man doen, de weekenden heb ik echt nodig om bij te komen van de hele week en kan ik maar 1 ding afspreken. Ik vind het vreselijk, kan er ook dagelijks om huilen want ik BEN zo helemaal niet. Ik was altijd in de weer, heel actief en had nog energie over, nu ben ik al buiten adem als ik de trap op loop. Sorry voor de klaagzang maar dit valt me gewoon niet mee....
    En dus toch prettig om te lezen dat er meerdere zijn die hier last van hebben.... succes dus en sterkte allemaal, je bent niet de enige!

4. mootjen

mootjen Bekend lid

10 mrt 2008
    575
    0
    0
    heb je je HB al laten testen bij de huisarts?
    als die te laag is wordt je ook echt doodmoe weet ik uit ervaring...

Deel Deze Pagina