roze afscheiding 4 weken zwanger

Discussion in 'Miskraam' started by laura123, Dec 23, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MSI

MSI Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,671
    0
    36
    ZOB
    wat verschrikkelijk die onzekerheid! Je moet gewoon een vroegere echo eisen en niet die van de 30ste afwachten. Gewoon zeggen dat je er over een week 1 wil (bij 6 weken is nog redelijk normaal)

Sterkte! En ook ik zal voor je duimen.

2. AzA

AzA Niet meer actief

Oh die onzekerheid... verschrikkelijk is dat!

Meid wachten tot 30 januari is erg laaaang! Bel na het wknd de vk en geef aan dat je je erge zorgen maakt (zij begrijpen je sneller als huisarts, naar mijn idee dan) zeg ook dat je gek van onzekerheid wordt en dat je graag een spoedecho wilt. Dat moet kunnen hoor. :)

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Ik vind dat ook wel erg lang zeg!!

4. laura123

laura123 Fanatiek lid

Jan 18, 2013
    1,111
    0
    36
    NULL
    NULL
    Weer bloedverlies net .. kan wel janken nu zit er echt helemaal doorheen.. :( :(

5. Vintage Rose

Vintage Rose Bekend lid

Oct 22, 2013
    641
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik maak op dit moment ook een vroege miskraam door. Ben door de ha gelijk doorgestuurd naar de verlos die een echo gemaakt heeft maar er was gezien de termijn niks te zien. Toen heeft ze me doorgestuurd voor een snelle bloedtest waardoor ik weet dat t bloedverlies echt een miskraam betekent.

Echt ik weet wat je doormaakt nu. Die onzekerheid is onmenselijk! Ik zou de verlos bellen desnoods een andere tot je iemand vindt die je helpt.

Heel veel sterkte!

6. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

Nov 7, 2011
    1,262
    0
    36
    Gelderland
    Ja zou ik ook doen.
    Niet langer wachten gelijk bellen tot iemand je helpt.
    Sterkte!

7. Daniellexxx

Daniellexxx Bekend lid

Feb 11, 2013
    658
    158
    43
    Noord-Holland
    Ik snap je verdriet! Het kan echt nog alle kanten op gaan. Bij mijn eerste 2 zwangerschappen heb ik vanaf een week of 6 tot 13,14 bloedverlies gehad. Beide keren kindjes prima gezond en heb nu een prachtige dochter en zoon. De laatste 2 zwangerschappen heb ik ook bloedverlies gehad en deze eindigden in een miskraam. Heb dus een fifty-fifty ervaring.

Sterkte meis, het is gewoon slopend dit. Ik vond het zo slopend dat wij besloten hebben de wens voor een derde kindje te laten zitten...

Ik zal voor je duimen voor een goede afloop!

8. junior1

junior1 Bekend lid

Feb 21, 2010
    649
    1
    18
    Hoi Laura123, wat een vreselijke rotsituatie. Ik kan me helemaal voorstellen dat je erdoorheen zit.

Het geeft natuurlijk geen garanties, maar ik heb bij mijn eerste zwangerschap ook af en toe bloedverlies gehad van week 7 t/m week 18. Had waarschijnlijk te maken met een oppervlakkig bloedvaatje in de baarmoedermond, die steeds sprong. Vooral na het poepen en na de seks.

Kan je er iets van een patroon in ontdekken? Na harde ontlasting bijvoorbeeld?

Heel veel sterkte in ieder geval en ik duim voor je dat het allemaal goed komt!!!

9. laura123

laura123 Fanatiek lid

Jan 18, 2013
    1,111
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb sinds zondag last van me rug. Geen steken maar echt het gevoel alsof je 20 zakken vol met stenen hebt lopen sjouwen.

ben gister dus gaan werken (10uur lang) en vrij zwaar werk. Veel sjouwen tillen etc toen ik thuis kwam ff eten en gelijk naar bed gegaan. Was echt helemaal uitgeput. En mijn lichaam deed vanaf ribben tot mijn bovenbenen zo'n pijn. Kon het echt niet meer houden dus paracetamol genomen om in ieder geval in slaap te kunnen komen. Naja half 2 weer klaarwakker dan weer in slaap gevallen. Om 5 uur opgestaan. Met pijn en moeite heb wel een traantje gelaten. Dus naar het toilet, afvegen en ja hoor weer helderrood bloed op papier. Alleen bij afvegen. Tot nu verder niks meer in inlegkruisje alleen beetje rose nog met afvegen (minimaal) .

Ben nu net uit werk en heb de verloskundige gebeld. Want dit hou ik geen 7 maanden vol en of er überhaupt nog een kleintje bij me is. Dus gelukkig boden ze mij gelijk een echo aan over 2 weken ipv van over 4,5 weken. Ik wil zelf ook niet eerder omdat er dan toch geen hartje te horen is en dan word ik nog zenuwachtiger :(

ik moest nu echt goed rusten. En het moest dan overgaan de pijn zo niet dan moet ik morgen/overmorgen gewoon op spoednummer terug bellen.

10. MSI

MSI Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,671
    0
    36
    ZOB
    Sterkte...

11. laura123

laura123 Fanatiek lid

Jan 18, 2013
    1,111
    0
    36
    NULL
    NULL
    En vandaag weer. Net zoals vorige week. Zucht weet het ff niet meer

12. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Heb je al een bloedtest gehad?

13. laura123

laura123 Fanatiek lid

Jan 18, 2013
    1,111
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nee nog niet. Ik wacht nog nu maar een hele lange week. Eindelijk duidelijkheid. Ben wel mega misselijk :(

14. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Bellen en vragen dan....

Share This Page