Hallo, ik heb een vraag.. Ik ben er vorige week achter gekomen dat ik zwanger ben, volgens berekening nu ong 5 weken. Afgelopen zaterdag met flinke steken in de linker eierstok naar de HAP geweest. Na een echo waarop niks te zien was sprak die vrouw over een bbz, nadat ze bloed hadden geprikt waren ze nog niet zeker, al hoorde de waarde wel bij een hele prille zwangerschap. (waarde 430) Gister moest ik weer terugkomen bij de gyn, en hebben ze weer bloedgeprikt.. de waarde was bijna verdubbeld in anderhalve dag tijd.. Op de echo zag deze man wel verdikt bmslijmvlies, maar verder nog niets.. hij zei wel dat hij niets ongewoons zag in de buik of eierstokken... Ik moet nu a.s donderdag weer prikken en voor een echo.. Hij zij dat er dan op zijn minst toch wel een ring of puntje te zien moest zijn... eerste vraag dus, kan dat echt zo snel veranderen? Afgelopen zondag heb ik nog even flinke krampen gehad, en een behoorlijk druk achter.. (heb ook pds) na wat luchten werd dat minder.. nu alleen soms een beetje ongiegevoel, zwaar gevoel onder in de buik/bm.. Gister had ik bij het afvegen wat rozige slijm (heel licht) maar ben dit vergeten te vermelden bij de gyn... Vandaag heb ik het weer drie keer gehad bij het afvegen.. verder geen krampen oid... niezen is wel heel gevoelig onderin de buik.. Moet ik de gyn weer gaan bellen of hoef ik me geen zorgen te maken bij rozeverlies? Kan dit een late innesteling zijn, als je al een posi test heb gehad? Want dat zou dan ook de pijn van het weekend verklaren.. Ik ben zo bang dat het echt een bbz is, of alsnog misgaat voor er ook maar iets te zien was
Hoi, Je hebt duidelijk twijfels dus dan is mijn advies echt te bellen. Ik kan niet op basis van je verhaal een goed advies geven. Dat is te riskant via internet. Groeten Evelien