wat moet ik doen?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by mammie1982, Apr 15, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

Aug 25, 2010
    1,459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo verloskundige,

Even een vraagje.
    Ik heb heel vaak keelontsteking aan mijn amandelen. Zo ook begin dit jaar. Hoge koorts, pus eruit. Week ziek geweest en een kuur gehad.
    Door al die ontstekingen heb ik gaten in mn amandelen. Nu heb ik daar geregeld van wie gele stink steentjes inzitten. Namelijk amandelstenen. Gister had ik weer een grote en ik laat ze meestal zitten maar had nu met een wattenstaafje hem eruit gehaald. Was er zo uit. Er bleef een flink gaatje achter. Nu doen het een beetje pijn.
    Ik heb gelezen dat ontstekingen aan het tandvlees een miskraam kan veroorzaken. Nu wil ik graag weten of als er bacteriën die in de gaten van m'n amandelen komen dit ook een miskraam kan veroorzaken? Ik vind het zo stom dat ik eraan heb gezeten. Al was dat steentje sowieso wel een keer losgegaan. Maar goed. Sorry voor het lange verhaal. Ben heel erg bezorgd om mn eigen actie.

Bedankt alvast

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

Jul 23, 2012
    1,874
    0
    0
    Hoi,

Voor zover ik weet gaat het echt om ontstonden tandvlees maar je verhaal klinkt niet heel gezond. Vaak worden amandelen verwijderd bij dit soort klachten. Ik zou er dus mee naar de huisarts gaan.

Groeten Evelien

Share This Page