Innesteling of ongi?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door cindy68, 22 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindy68

cindy68 Actief lid

23 okt 2006
    101
    0
    0
    Heb gister een beetje bloed verloren, Vandaag heb ik last van ongi pijn, en heb ik meer bloed. Zou dat innesteling kunnen zijn? Of word ik gewoon ongi. dat zou te vroeg zijn. Heb maandag wel veel last gehad van een vreemde kramp in mijn onderbuik, trekken en steken, en gister ook wat. Normaal blijft de pijn zeuren, maar gaat een beetje op en neer op het moment. Temperatuur is vanochtend wel wat gezakt. iemand een idee?

cindy

2. Lieverdjuh

Lieverdjuh Bekend lid

10 aug 2006
    568
    0
    0
    Hoi Cindy,

Ik weet niet of dit het antwoord is dat je zoekt.
    Maar ik verloor ook eerst een beetje bloed, bijna 1dag lang.
    Ook ik dacht dat mjn menstruatie er aan kwam, maar dat was gelukkig niet zo.
    Paar dagen later getest en mijn test was positief.
    Ik hoop dat het bij jou ook een mooie positieve test mag zijn.

Ik zal voor je duimen...
    Sucses!

3. cindy68

cindy68 Actief lid

23 okt 2006
    101
    0
    0
    hoi,

Ik hoop het. Zou 25-11 pas ongi moeten worden. Had jij veel ongi kramp gehad toen? Was het veel bloed wat je verloor? Ik hoor het wel.

cindy

4. Moosie

Moosie Lid

11 aug 2006
    71
    0
    0
    Intercedente
    Sneek
    Hoi Cindy,

Je lichaam begrijpen is een moeilijk iets. Omdat je temp iets is gezakt denk ik toch dat je menstruatie gaat doorzetten. Sorry voor dit antwoordt want natuurlijk willen we het andersom horen!

5. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    sorry, ik denk ook ongi....

6. Lieverdjuh

Lieverdjuh Bekend lid

10 aug 2006
    568
    0
    0
    Ik verloor veel boed leek wel een normale menstruatie.
    Daarna bleef ik maar steken houden en vooral na me eisprong had ik veel krampen. Ook verloor ik veel witte vloed in me ondergoed. Weet niet of jij daar last van heb? (maar kon er geen sliertjes van maken) ook kreeg ik later een kliertje op me borst die behoorlijk pijn deedt. Dat kreeg ik allemaal na me innesteling.

7. Niet meer actief

hai

ik heb nu steeds donker bruine afscheiding en trekkend gevoel is geen ongi pijn maar een ander gevoel voel het ook in mn onderrug en helemaal onderin mn buik niet zoals ongi heel raar en dat donkere spul snap ik ook niet moet volgende week vrijdag pas ongi worden 01 dec en 17 nov eisprong gehad dus dat is het ook niet

liefs kaley

8. cindy68

cindy68 Actief lid

23 okt 2006
    101
    0
    0
    Hoi,

Ik heb al wel 2 weken last van dat mijn tepels heel zeer doen, en dat ik een cup groter heb. Ik heb wel 3 a 4 dagen last gehad van veel wit. Daarna hele kleine beetjes af en toe. Ook heb ik al een week last van mijn onderrug. Dat steken en trekken in mijn onderbuik heb ik tot gister 1,5 week last van gehad dat het met de dag erger werd, of na een inspanning.

cindy

9. Lieverdjuh

Lieverdjuh Bekend lid

10 aug 2006
    568
    0
    0
    Klinkt precies zoals bij mij!
    Ik had precies de zelfde klachten als jij beschrijft.

10. cindy68

cindy68 Actief lid

23 okt 2006
    101
    0
    0
    Dus er is nog hoop. Ik vind de hoeveelheid bloed die ik verlies toch zorgwekkend veel, maar ik denk dat het maar afwachten is. Blijf wel steken houden. Wanneer teste jij positie daarna?

cindy

11. Lieverdjuh

Lieverdjuh Bekend lid

10 aug 2006
    568
    0
    0
    Er is altijd hoop!
    Ik heb 3 dagen nadat ik eigenlijk me menstruatie
    moest krijgen getest. (dus 3dagen erna)

12. margaretha

21 nov 2006
    60
    0
    0
    hallo! ik moet morgen ongi worden en heb veel van de symptomen die jij ook hebt cindy, alleen ik begin nu net te vloeien en ben bang dat dit toch het begin is van mijn menstruatie, heb vanochtend ook een test gedaan en die was negatief, maar dat kan ook zijn omdat ik nog te vroeg ging testen, ik hoop dat het misschien te maken kan hebben met innesteling en anders volgende maand weer proberen.... ben benieuwd wat het bij jou wordt..suc6

13. cindy68

cindy68 Actief lid

23 okt 2006
    101
    0
    0
    Ander ik wel. Ik denk dat je indd te vroeg heb getest. Mijn ongi voelt toch al anders dan normaal. Het is ook tot nu toe alleen maar bloed en een beetje slijm, en verder geen andere troep net als normaal. Maar ja. Stoppen met de pil na 13 jaar kan ook een ommezwaai geven. Dus ik weet het niet. Ben er alleen wel bang voor.

cindy

14. margaretha

21 nov 2006
    60
    0
    0
    ja bij mij is het ook anders, maar ik ben al 7 jaar gestopt met de pil, dus daar kan het bij mij niet aan liggen... ik wacht het nog ff af, als het erger wordt, ga ik er toch maar vanuit dat het niet raak is... heel vervelend die onzekerheid....

15. hoi meiden,
    ik heb ook al een week last van krampen onderin de buik en af en toe steken, ben verder veel duizelig en een paar dagen misselijk geweest van eten.

Vanmorgen getest, negatief. Ik heb een zeer lange cyclus (1ex 5 weken, 2ex 8 weken en nu al 62 dagen verder)

Heb dus geen flauw idee wanneer ik eisprong heb en of ik die wel heb. Maar zoals ik me nou voel is toch anders dan bij ongi worden.

Succes allemaal!

16. margaretha

21 nov 2006
    60
    0
    0
    ja lees nu weer dat een bloeding niet perse hoeft te betekenen dat je niet zwanger bent (lees lieverdjuh) dus wie weet, nu verlies ik al geen bloed meer, of het is nu de stilte voor de storm of wie weet toch straks nog goed nieuws!

17. Lieverdjuh

Lieverdjuh Bekend lid

10 aug 2006
    568
    0
    0

Bloeding heeft niets altijd wat te betekenen. (zover ik weet)
    Je hoort ook heel erg vaak dat sommige vrouwen zwanger zijn maar toch blijven bloeden.
    Dus de moed niet op geven meiden.
    Ik hoop op het beste voor jullie.

Groetjes

18. jellie

jellie Bekend lid

3 sep 2006
    554
    0
    16
    Ook ik moet vandaag ongi worden.. voel eigenlijk nog niets ervan.. Wel vorige week ( een week voor mijn NOD , week na mijn eitje) veel krampen gehad. Ook sindsdien witvloed. Vandaag een heel klein beetje geel/bruin op het wc papiertje.. Mijn ongi zal vast doorzetten maar meestal is het ineens patsboem rood.. En ik heb niet het gevoel dat ik ongi wordt..

19. cindy68

cindy68 Actief lid

23 okt 2006
    101
    0
    0
    Hallo,

Vandaag is mijn ongi pijn ver weg. Heb het dus maar 1 dag gehad. Voel tot nu toe bijna niets meer in mijn onderbuik. Alleen nog een klein beetje in mijn linker en rechter liesstreek. Toch vloei ik nog. Alleen bloed en slijm. Verder geen andere troep. Zal kijken wat het vandaag doet. Hopen dat het stopt, dan is er misschien nog hoop.

cindy

20. jellie

jellie Bekend lid

3 sep 2006
    554
    0
    16
    Ik heb verder niets meer gehad na dat kleine bruinige veegje op mijn toiletpapiertje..
    Maar als het rood met slijm is ben je dan toch niet gewoon ongi? Wat voor troep heb je er normaal nog meer bij dan? :rolleyes:

Deel Deze Pagina