roze afscheiding bij kuur voor schimmelinfectie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door hester81, 17 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hester81

hester81 Lid

19 okt 2008
    63
    0
    6
    Hallo allemaal,

We zijn nu een aantal maanden bezig voor een tweede kindje. Twee maanden geleden heb ik een miskraam gehad, 4 weken erna weer ongesteld geweest. Nu is vandaag mijn NOD. Ik heb last (gehad) van een schimmelinfectie en gebruik nu nog een kuur hiervoor. 14 dagen lang een creme inbrengen. Gisteren en vandaag heb ik af en toe bij het afvegen een beetje rozige afscheiding. Ik dacht ongesteld te worden, maar het zet maar niet door. Nu zat ik te denken... kan het zijn dat ik door die inbrenghulzen een klein bloedvat raak en daar de rozige afscheiding vandaan komt? Iemand hier ervaring mee? Ik blijf maar twijfelen, toch ongesteld worden of niet? Ik hoop dat iemand me meer kan vertellen over eventuele ervaringen.
    Ik hoop natuurlijk dat ik gewoon zwanger ben! ;)

Dankjewel allemaal!

2. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hoi Hester,

Ik weet niet welk medicijn je gebruikt, maar ik denk waarschijnlijk de gyno daktarin met inbreng applicators?
    Als dat zo is dan is afscheiding met een andere kleur namelijk een voorkomende bijwerking. Het hoeft dus niet persee een ongi te betekenen.

Groetjes Nicky

(Dit is trouwens niet uit eigen ervaring, maar ik ben doktersassistente)

3. hester81

hester81 Lid

19 okt 2008
    63
    0
    6
    Bedankt voor je reactie! Ik gebruik de gyno- miconazolnitraat. Wel met inbrengapplicators. Ik heb ook nog geen gevoel dat mijn ongi eraan komt. We wachten maar weer af. En anders toch maar een test er tegen aan gooien! Wie weet...

4. Lila24

Lila24 Actief lid

28 jan 2009
    152
    0
    0
    Ik heb eens dezelfde kuur gehad en kreeg er ook roze afscheiding van. Was idd geen ongesteldheid.

Deel Deze Pagina