Vandaag is cyclus dag 1 begonnen helaas maar waar. Ik heb mijn banner aangepast, maar deze is berekent met 14 dagen luteale fase, terwijl die de afgelopen keer maar 10 dagen bleek te zijn. Ik wil nu mijn banner aanpassen, maar de tekst bij de banner zegt: Je periode Vandaag ben je in dag 1 van je cyclus. Nog 30 dagen te gaan tot je volgende periode. Je bent in de menstruatiefase van de cyclus. Je volgende ovulatie is over 19 dagen Je (extra) vruchtbare periode begint over 15 dagen Je kunt over 2 dagen een zwangerschapstest proberen HUH ik ben net begonnen met mijn nieuwe cyclus en dan kan ik over twee dagen een zwangerschaps test gaan doen.... SNAP ER DE BARST NIET VAN De banner hier onder is dus gedaan met de 14 LF:
Oh en als je lf korter is moet je nog een paar dagen langer doorklussen. Maar dat had je misschien zelf al wel begrepen
Op deze oude ja, maar als ik dus een nieuwe banner aanmaak met meegerekent 10 i.p.v. 14 LF. Deze volgt als ik 10 LF dagen ingeef: Je periode Vandaag ben je in dag 1 van je cyclus. Nog 30 dagen te gaan tot je volgende periode. Je bent in de menstruatiefase van de cyclus. Je volgende ovulatie is over 19 dagen Je (extra) vruchtbare periode begint over 15 dagen Je kunt over 2 dagen een zwangerschapstest proberen (IS EEN BEETJE VREEMD TOCH!!??)
oww zijvandehoek. Wat jammer nu! ..... vond het net zo gezellig. Maar kop op! enne..wie weet ben ik er over een paar dagen ook wel weer gewoon bij.. je weet het niet. x
Zeker gezellig, maar jij gaat wel de goede kant op hoor. Je weet het nooit, maar blijf waar je bent en maak het af