Ik heb waarschijnlijk een onregelmatige cyclus. Ik heb een hele tijd moeten wachten op mijn eerste menstruatie na mijn pilstop. Nu ben ik de week van 24 augustus ongesteld geweest. Dat zou dus betekenen dat als ik een 'normale' cyclus zou hebben, ik maandag ongesteld zou moeten worden (toch?). Waar denken jullie dat ik vanuit moet gaan? Ik heb geen enkel idee. Het is voor ons nu ronde 1, maar we hebben wel goed ons best gedaan. Om de dag en soms elke dag. Heeft iemand een idee wanneer ik zou kunnen testen of heeft iemand ongeveer zulke ervaringen? Liefs!
als je een normale cyclus zou hebben gehad en maandag is je nod , dan kun je vanaf maandag gaan testen
Hoi, tsja, lastig he dat je zo twijfelt dan.... Als je een 'normale'cyclus zou hebebn van precies 28 dagen dan zou je maandag weer ongesteld worden. Maar je weet natuurlijk nog helemaal niet of je wel een regelmatige cyclus hebt... Stel we gaan er van uit dat je die wel hebt dan zou je als je maandag niet ongesteld bent kunnen testen in de dagen erna. Maar misschien is je cyclus wel wat langer, of heb je nog een heel onregelmatige cyclus... Dus ik kan eigenlijk niets anders bedenken dan dat je even de komende week afwacht, en als je bijv. vrijdag nog niet ongi bent dat je dan een test doet. Is die negatief, dan wacht je weer een week.... T is onzeker zo he! Ik herken eht hoor, ik werd 1 keer in de 1,5 jaar ongesteld, we klusten ons suf want stel dat net die eisprong voorbij kwam..... Succes ! Sas