Roze afscheiding: bloed?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Alejandra, 7 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alejandra

Alejandra Lid

10 jun 2008
    13
    0
    0
    Bolivia
    Hoi allemaal,

Ik zit aan de staaltabletten en raak daar elke keer ontzettend door verstopt. Ik probeer er flink op de letten, eet extra veel vezels, etc., maar nu is het weer even mis.

Vanmorgen op de wc moest ik werkelijk hard persen om er iets uit te krijgen. En toen ik me schoonveegde zag ik dat er ook veel afscheiding uit mijn vagina was gekomen, een beetje oranje/ roze. Zou dat betekenen dat er bloed meekwam? Ik heb maar een witte onderbroek aangedaan, om te kijken of er vandaag meer komt.

Nu moet ik morgen naar de controle, dus ik laat het even zitten en vraag het morgen, maar het zit me toch niet lekker.

Zou het gewoon een adertje zijn in mijn vagina die gesprongen is door de kracht van het persen? Of zou het ook uit mijn baarmoeder kunnen gekomen zijn?

Overigens ben ik nu 29 weken zwanger en voel ik me verder helemaal goed, heb ook geen pijn of zo in mijn buik.

2. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Het lijkt me dat het door persen komt, misschien is er een adertje gesprongen in je anus door het persen.
    Het klinkt niet echt alsof je je druk moet maken hoor.
    Voor de zekerheid vraag je het morgen aan je VK.

3. Alejandra

Alejandra Lid

10 jun 2008
    13
    0
    0
    Bolivia
    Nee, het kwam echt uit mijn vagina. Maar inderdaad, ik denk een gesprongen adertje. Ben nu niet meer aan het vloeien of zo.

4. Alejandra

Alejandra Lid

10 jun 2008
    13
    0
    0
    Bolivia
    Even nog reageren:
    Ik ben bij de verloskundige geweest.
    Die schrok wel, en wilde ook even kijken, maar kon niets meer zien. Alleen wat normale witte afscheiding. Ze dacht ook aan een gesprongen adertje.

Deel Deze Pagina