Sorry alvast voor de details. Ik verlies al vanaf 6 maart af en aan bloed maar volgens gyn niet mijn menstruatie. Toen heeft hij maar provera gegeven hier een vraag over gesteld op deze site en iedereen rade aan om af te wachten dus ook gedaan. Maar nu sinds gisteren echt ongesteld geworden niet te missen. Nu dus mijn vraag hebben jullie ook ooit meegemaakt dat je opeens zo`n heftige menstruatie opeens heb. De grootste Ob die er is lekt na een kwartier alweer door . Ook heb ik vreselijke buikpijn ik heb moeite met rechtop staan. Ook kan ik niet poepen zeg maar omdat een vreselijke pijn in mijn buik geeft. Dit kan geen miskraam zijn want ik kon onmogelijk zwanger zijn. Ik wil wel zwanger worden maar door omstefigheden ging het afgelopen ronde niet. Maar nu maak ik me zorgen voor volgende ronde door dit.
Misschien dat je lichaam als het ware een grote opruiming houdt? Dus zorgt dat het echt schoon is? Alle rotzooi er goed uit is als het ware? En als je het echt niet vertrouwt of het lang aanhoudt, zeg het hele weekend, of je er onwel van wordt zou ik toch even de hap bellen!
Een vriendin van mij heeft hetzelfde gehad en duurde een dag. Ik denk idd ook dat het een grote schoonmaakbeurt is. Hou het wel goed in de gaten, zou anders toch even langs de arts gaan! Leg een lekker warm kruikje tegen je buik aan. Sterkte en Succes..!
Hee, Klinkt naar. Ik heb er geen ervaring mee, maar ik zou hoe dan ook even naar je huisarts gaan. Als je zoveel bloed verliest kan het wel eens consequenties hebben (voor het ijzergehalte o.a.). Ik heb vorige twee weken een doorbraakbloeding gehad (niet zo erg als jij, alleen bruinverlies en mijn menstruatie breekt nog niet door) en mijn huisarts heeft me daarom ook bloed laten prikken. Mijn ijzer bleek idd te laag. Sterkte ermee!