hoi hoi, 1 mei had ik ongesteld moeten worden en werd het dus niet... Nu nog steeds niet ongi. Ik heb al een test gedaan maar die was negatief Ik heb zere borsten en ben moe enz enz maar die test zeg dat ik niet zwanger ben... Ik weet me geen raad meer en weet dus niet of ik hiermee naar dokter moet of dat ik nog 1 x moet testen... Wie weet wat dit kan zijn of wat ik hiermee aan moet
Wanneer heb je de laatste keer getest? Als dat al even terug is, zou ik m nog een keertje doen. In ieder geval vóór je de HA belt. Bij mij deed de HA zelf ook nog een urine-test (en evt bloed prikken) maar stuurde me ook heen bij negatief om nog zeker 2 weken te wachten. Als je zeker weet dat je je eisprong gehad hebt zou je toch 1 van de 2 moeten zijn/ worden (hoop positief voor je uiteraard)... Heel veel succes meis!
ik heb inmiddels 6 dagen geleden getest me mannentje is er nu 1 halen 1tje van de kruidvat ze zeggen dat die test heel erg gevoellig is voor hcg hormoon. Ik ben echt kei nerveus elke keer en weet niet wat ik nou met gevoel aan moet :S
Wat lief dattie m voor je gaat halen! Dan issie in ieder geval in de buurt voor een stevige knuffel tijdens het wachten of erna Als je idd zeker bent van je ei maar je test weer negatief, kun je de HA altijd bellen voor advies toch? Ik hoop uiteraard op 2 streepjes voor je, maar in beide gevallen veel succes!
5 ronde dus niet zo lang bezig nog @ vraagtekentjes... ik heb idd een lief mannetje Ik hoop ook dat ik 2 streepjes krijg! Ik heb iedere dag wel een xtje buikpijn (ongi krampen.) Ik weet t allemaal niet haha PS: Moet ik nu vier uur niet plassen voordat ik die test ga doen?
nee hoor je kunt die testen op elk moment van de dag doen vanaf de dag dat je je menstruatie verwacht...dus als vriendlief zo thuis komt gewoon gelijk doen, er zit dan al genoeg hcg in je lichaam (normaal gesproken) dat de test positief zou moeten zijn als je idd zwanger bent.. succes
Jammer zeg.. je kan het over twee dagen nog een testen en dan de arts bellen. Maar bij twijfel kan je nu ook al met je arts bellen
@wendiej, ik teste pas 14 dagen overtijd positief...blijven hopen hoor! Volgens mij doet de huisarts wel dezelfde test als de "thuistest" maar dat weet ik niet zeker...
hey, ik mocht bij vijf dagen overtijd ook op bezoek bij de ha en die deed een bloedtest,mocht die zelfde avond al terugbellen(bij mij helaas negatief) na 22dagen dan toch ongesteld geworden kan nu idd nog wel te vroeg zijn om met thuistest positief te zijn,kan wel vanalles zijn dus moestik van jou zijn ik zou de thuistest geloven. kan dan bij de dokter alleen maar een verassing zijn als het wel goed blijkt te zijn. groetjes