vraagje

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door jipje, 27 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Hoi Dames!!

plaats mijn vraag maar even hier, aangezien er hier zwangere meiden zijn ;)
    ff een vraagje.. ik heb zelf ADD en ben sinds 4 maanden geleden gestopt met mijn medicijnen. Nu ging het echt super heb geen 1x last gehad van stemmingswisselingen.
    Ja mijn concentratie was wat minder maja dagdromen vind ik ook heerlijk :D:p

Maar ben nu sinds een paar dagen enorm chagerijnig en wat down. Kan ook huilen om niets, echt om niets.. snap zelf niet eens waarom ik moet huilen of chaggie ben!! Collega's, mijn vrienden, me vriend iedereen merkt het en vraagt wat er is?? euhm,, geen idee? :)

Heb deze maand ook helemaal geen "zwangerschapsklachten" (vorige maanden dus wel) behalve dat ik gisteren wat roze bloed/slijm ben verloren (paar druppeltjes maar) en dat ik blijf eten! me vriend moet me er echt in remmen!! En erg veel last van mijn onderrug, alsof ik erg zwaar ongesteld ben, tis alleen me rug!!

Nu is mijn vraag, zijn er meer vrouwen die ADD of ADHD (of een andere stoornis) hebben en die dit voor dat de zwangerschap bekent was (voor posi test) ook hadden???
    Ben erg benieuwd!!
    Mensen zonder add of adhd mogen ook reageren hoor als het bekent voorkomt ;)

Alvast bedankt!!!

2. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Niemand die mijn klachten herkennen?? :(

3. tanjax11

tanjax11 Niet meer actief

Jahoor, hier ook die klachten, word nu wel iets beter, maar toch...
    Had enorme last van mn onderrug, 2/3 dagen geleden en ook erg emotioneel...afwachten dus
    Geen ADD/ADHD trouwens

4. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Heee jipje!

Wat klinkt dat mij bekend :p
    Heb er soms dagen tussen zitten dat ik heeeel de dag wel kan janken:)
    En ook vooral als ik een discussietje heb met vriendlief.... Kan dan ook zomaar in janken uitbarsten haha leuk is t niet maarja... We geven de hormonen maar de schuld hahha:p

Hoop voor je dat t is gelukt meis!:D

(owjaa heb trouwens geen ADD/ADHD)

5. LindaS80

LindaS80 Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.117
    590
    113
    Ik heb ADHD en ik was rond de menstruatie altijd wat emotioneler maar het is nu wel heel erg.
    Mijn vriend kan niets goeds doen . Ik kan ook beter niet naar dramafilms kijken want dan barst ik in brullen uit ( heb ik normaal gesproken dus nooit last van , ja wel dat ik het zielig vind maar niet dat ik dik 20 minuten zit te brullen , omdat Robert Pattinson op 9/11 op zijn pa zit te wachten in het WTC )

Linda

6. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    pff,, ja word er echt gek van! zo enorm chagerijnig ook!!
    liefst wil ik heel de dag in bed liggen en dat niemand zich met me bemoeid :p !!
    en de pijn in onderrug is er ook nog steeds.. heb wel erg veel steekjes en soortgelijke menstruatiekrampjes in me baarmoeder.
    Hoop niet dat het van de ongi komt!!

@ sam, had jij ook krampjes/steekjes??

7. Maybe01

Maybe01 Actief lid

30 aug 2010
    408
    0
    0
    En heb je al getest?

8. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

31 mei 2011
    1.170
    15
    38
    Hallo,
    Bij mij hebben ze ook lang geleden ADHD geconstanteerd. De laatste jaren heb ik geen medicijnen meer gebruikt, maar het koste me wel veel moeite om mezelf rustig te krijgen/houden. het kan wel maar je blijft eraan werken.
    De stemmingswisselingen die je ervaar kunnen een combi zijn van het stoppen met de medlcijnen als gewoon zwangerschapshormonen. Dan lach, huil, schreeuw enz enz je werkelijk om niets. Gewoon even toelaten en zet evt een tijd voor jezelf. Dat hielp bij mij, en gaf mezelf 5 min om te huilen en vervolgens dwong ik mezelf weer bij elkaar te rapen en weer even door te gaan.
    Succes en knuffels,
    Loes

Deel Deze Pagina