Roze afscheiding komt en gaat

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mallejan, 17 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mallejan

Mallejan Bekend lid

7 jan 2020
    940
    758
    93
    Vrouw
    Ik word er soms moedeloos van. Hoort dit gewoon bij mij? Ik weet het niet. Ik probeer elke keer niet te stressen als ik roze afscheiding heb. De ene dag heb ik het wel, andere dag weer niet. Soms smorgens wel en dan loop van de middag weer weg.

heb een echo gehad met 6+4 met mooi kloppend hartje. Maar toch blijf ik onzeker. Omdat dit in mijn hoofd “niet hoort” terwijl ik genoeg lees dat veel vrouwen t ook hebben.
    De verloskundige denkt dat ik en gevoelige baarmoedermond heb. Ik heb ook na sporten meer bloed verlies en doe dat dus nu ook even niet meer. Ook na gemeenschap had ik dit. Geen helder rood maar wel wat gekleurd.

Ik heb geen buikkrampen voel me verder nog zwanger. Maar waarom heb ik elke keer roze? Soms is t ietsje dunner en wat roder maar altijd alleen bij afvegen.

hebben meer vrouwen dit gehad in hun zwangerschap? En hoe lang hield dit aan?
    Word er soms echt gek van.

2. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    hi meid, zie dat er nog niet geantwoord is. Heb je er nog last van? Wel lastig idd.

Ik dacht dat het zo is dat een gyn met een eendenbek kan kijken naar de baarmoedermond. Als dat het is zouden ze het moeten kunnen zien volgens mij. Misschien eens bespreken met je vk?

3. Mallejan

Mallejan Bekend lid

7 jan 2020
    940
    758
    93
    Vrouw
    Hee thnx voor je berichtje. Ik heb er gelukkig geen last meer van :)

Deel Deze Pagina