Bij wie klopte de Chinese geslachtskalender?? Bij mijn eerste wrs wel (viel precies op het randje van de maand), bij de 2e ook. Ik hoop dat hij deze keer weer klopt, bij wie klopte het ook of juist helemaal niet?? gewoon voor de leuk natuurlijk want snap best dat dit geen garantie is hoor
Ik kan eigenlijk niet echt een goede en duidelijke vinden.. Alleen in mijn zwangerschapsboek staat er 1. Heeft iemand misschien een linkje?? Ben erg benieuwd..!! Of het werkt weet ik dus ook nog niet. Wij hebben de echo over 9 dagen. Dus nog hééél even wachten hihi
Bij mijn 2 zoontjes klopte het wel ik ben benieuwd of het deze keer ook klopt.. nog even afwachten Als we het geslacht weten, dan laat ik het hier weten of het deze keer ook klopt Hier de link: Chinese geslachtskalender -
Bij de eerste klopte het wel en bij de deze klopt het niet. Maar er is nog een berekening en die klopte bij de eerste en ook bij de tweede. Dat is deze: Om tijdens je zwangerschap te voorspellen of een baby een jongen of een meisje wordt, gebruik ik het hieronder gegeven rekensommetje. Dit pas ik al jaren toe en het heeft altijd nog gewerkt." Neem het getal 49. Tel daarbij de maand op waarin de eerste dag van je laatste menstruatie was. Trek van dat getal jouw leeftijd af. Vervolgens trek je van dit getal één af, dan twee, dan drie, enzovoorts. Doe dit tot je niet meer verder kunt aftrekken. Het getal dat overblijft, zal je dan vertellen of het een jongen of een meisje wordt: is het getal even, dan wordt het een meisje. Bij een oneven getal wordt het een jongen. Bijvoorbeeld: 49 + 3 = 52 - 28 = 24 -1 = 23 - 2 = 21 - 3 = 18 - 4 = 14 - 5 = 9 - 6 = 3
Dit geeft bij mij dezelfde uitkomst als de chinese kalender, een meisje... Na 2 jongens hoop ik stiekem wel een beetje op een meid dus hoop dat het uitkomt!
Ik hoop voor je dat het klopt!! Kan me voorstellen dat je het wel leuk zou vinden om een meisje te krijgen na 2 jongens. Ga je voor een geslachtsbepalingsecho of niet?
Chinese kalender klopt niet, sommetje wel mits ik de leeftijd gebruikte waar ik in aangeteld ben, inmiddels ben ik een jaar ouder maar neem aan dat dat ook de bedoeling is
Toch nog even een vraagje. Bij de conceptie was ik 20. Nu ben ik 21 en bij de geboorte dus ook. Moet ik nou bij beide mijn huidige leeftijd gebruiken? Of de leeftijd die ik had tijdens de conceptie? (bij beide komt overigens wel het zelfde uit) Ben zeer benieuwd..
Bij mij klopte hij niet...ze zeggen een meisje maar het is al 4 keer bevestigd dat het een jongetje is. Dat rekensommetje klopt ook niet.
Hier klopt het niet, het zou een meid moeten zijn volgens de kalender maar er zit toch echt een piemeltje...
Misschien is het wel een leuk idee om hier een poll van te maken? Ben erg benieuwd naar hoeveel mensen het wel goed hadden en bij hoeveel het niet klopte..