Hoi meiden. Vind het nu wel spannend worden mijn cyclus is 31 dagen. ben 29dec en 28 jan ongi geweest. En als ik het goed heb nu 1 dag overtijd. Heb eingelijk nergens last van wel vanaf vrijdag een zeurend gevoel in de buik en af en toe slijmerig spul. Ben benieuwd al ik zwanger ben. Zijn hier nog meer meiden die dit weekend ongi moeten worden. D.
Hey hoi, Ik moet morgen ongi worden maar ook nog nergens last van. Alleen af en toe wat krampjes in mijn buik.
Ik moet woensdag denk ik ongi worden dan heb ik cyclus van 28 dagen gehad.. maar ik dnk dat ik het nu al voel.. ik duim voor jou!!
spannend dwarrel! maar waarom pas dit weekend testen? dat je zolang kan wachten, ik had allang getest
Hahahha omdat ik het zo spannend vindt. mijn zoontje is 7maand oud en was net 2 x ongi geweest. mischien test ik wel eerder hoor
door de spanning kan je ongi ook wegblijven he, daarom pies ik iedere maand over een stokkie (kan me natuurlijk ook niet inhouden) ben benieuwd naar de uitslag!
@ leeuw: haha zo kun je t ook bekijken natuurlijk! Hier ook spannend nu... maar ik wil eigenlijk nog niet meteen donderdag testen en ook nog even wachten...
ik zou het liefst morgen de sensitive test al doen..(kan 6 dagen van tevoren) maar ben wel bang dat hij nega is..
nou ben nu intussen 4 dagen overtijd. Ga morgen een test halen. Voel mij verder prima we zullen zien.
Nou dames. Hier is GOED nieuws. Heb vanavond een test gedaan en hoor ZWANGER. Was 6 dagen overtijd. Ik felciteer ook de andere meiden en de natuurlijk blijf duimen voor elkaar.
gisterenavond was mijn test nega, maar ja was wel na het eten en ik had best veel water gedronken. vanochtend dacht ik dat ik ongi ging worden (eigenlijk al vanaf dinsdag) omdat ik krampen heb in mijn buik en slijm (wit). Ik denk dat ik het morgen nog eens probeer als er dan nog geen bloed te zien is en anders in het weekend. Oh ik vind het zo spannend he. Maar ik probeer er maar niet op te hopen en ga maar van badnews uit, hopelijk heeft mijn lichaam dan geen stress. Dwarrel gefeliciteerd! Super leuk en mooi geniet er maar vanhoor.