Ik wist niet goed hoe ik de titel moest noemen Ik heb een MA gehad, opgewekt met medicatie (2x) heeft niet gewerkt en op 11 nov een curretage ondergaan. Toen ben ik 26 dagen later ongesteld geworden, blij mee, want mn lichaam pakt het dus weer op. Nu zit ik op dag 17 van nieuwe cyclus. Normaal heb ik op dag 15/16 een positieve ovulatietest. Dit keer is er nog geen positieve ovulatietest geweest helaas.. Maar wat ik gek vind is dat ik afgelopen 3 dagen af en toe een beetje roze afscheiding heb. Ik weet dat dit bij eisprong zou kunnen horen maar die is er dus (nog) niet... Of kan het door de curretage komen? Iemand hier ideeen over / ervaring mee?
Ik denk dat je lichaam even op gang moet komen naar alles,.. Licht rosé verlies tijdens eisprong lijkt me niet? Misschien heb je je ei gemist ? En word je ongesteld?
Hier precies hetzelfde! Ik ben gecuretteerd op 26 oktober Ook rond 18 dpo wat bloedverlies gehad, wat rose, maar ook meer bloed (dacht dat ik ongesteld zou worden) Ik heb drie dagen later positief getest met de ovulatietest. Hoop voor jou hetzelfde scenario en op een goede ronde!
Bedankt voor jullie reacties. Fijn om even een zelfde verhaal te lezen, Ilse84. Het is waarschijnlijk een voorbode geweest voor mn eisprong. Ik had gister op dag 20 een positieve ovulatietest. Ook gister weer een beetje roze verlies dus ik ga er maar vanuit dat dat komt doordat mn lichaam op gang moet komen na de curretage.