help! 2 dagen voor nod met kv test nega

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door honey23, 14 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. honey23

honey23 Actief lid

29 nov 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo hier mijn verhaal ik ben al 1 jaar intensief bezig met zwanger worden ben 23jaar heb bijna nooit de pil geslikt en heb daarvoor ook meerder partners gehad nog nooit zwanger geworden heb chlamydia gehad paar jaar terug en ben daarom na de dokter geweest om te kijken waarom het niet lukt hij zei me dat ik mischien een vagina infec had en dat daarom de zuurgr zoet was ipv van zuur en ja idd dat had ik heb een kuur gehad en nu was alles schoon hij had gekeken en had me eisprong op de elfde dag (dmv vruchtbaar slijm) heb altijd (cyclus 25 dagen) nu moest ik elkedag klusse van dag 9 tot dag 12 heb ik gedaan nu heb ik 2 dage voor me nod een test gedaan en die was negatief zou ik toch zwanger kunne zijn of is dit nu uitgesloten ervaringen aub

2. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Hoi,

Je zit nog voor je nod, dus het kan alle kanten nog op. Mocht je niet ongesteld worden over 2 dagen, dan nog eens testen.
    Succes.

3. chila

chila Niet meer actief

Hoi,

Elke dag, het is toch altijd om de dag?
    Nou in ieder geval heb je waarschijnlijk te vroeg getest, wat sprits ook al zegt. Je moet gewoon afwachten tot je nod. Dan kun je nog eens een test doen.

4. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hoi Honey,

Dit topic doe ik op slot. Je hebt dit topic ook bij zwangerschapstesten geplaatst. Dubbele topics zijn niet toegestaan.

Groet
    Elvira

Deel Deze Pagina