Hallo, We zijn inmiddels al een tijdje bezig voor een 2e kindje. Ik heb een redelijke regelmatige cyclus van 35 dagen. Wel een uitschieter gehad in januari met 58. Ben daarvoor naar dokter geweest en allerlei onderzoeken gehad. maar niks op uit te komen dat er wat met mij is. Dus deze ronde heb ik de ovutesten weer gebruikt en ben voor mijn verwachte eisprong gaan testen. Liepen klein beetje op, maar geen piek ook niet op de verwachte eisprong dag. Wel geklust rond die dagen. De testen waren daarna ook gelijk weer negatief wit. Dus dacht wel een sprong te hebben gehad, maar net niet op juiste moment test gedaan?? Dus nu 2 weken later heb ik afgelopen donderdag op de dag voor nod getest, maar die kwam negatief uit. Weer getest op maandag, deze ook negatief. Nu zit ik op 5 dagen na NOD en weet ik niet wat ik nou moet denken. Ik heb ook geen spotting wel wat meer afscheiding. Wel heel erg moe, en vorige week een dag keimisselijk en hoofdpijn gehad. Zou ik weer een uitschieter krijgen? Of toch een hele late positieve test??
Met ovulatietesten weet je helaas niet zeker of je ei ook daadwerkelijk springt. Is het mss iets om ook te gaan tempen?
Heb je een regelmatige cyclus? Herken jij je vruchtbare periode? Zoals cervisslijm? Anders kan je altijd even contact opnemen met je huisarts.
Ik had deze keer pas 7 dagen na mijn nod een licht positieve test, late eisprong en/of innesteling. T kan alle kanten op, zeker als je eerder ook een lange cyclus hebt gehad. Vervend he als je t gewoon niet weet pfff
Misschien is je ei echt veel later gesprongen, want je zegt het zelf, geen LH piek gevonden. Je zegt dat je nu meer afscheiding hebt en misselijk bent geweest. Kan dit niet door de ovulatie komen? Ik ben ook altijd misselijk rondom mijn ei en het verklaart ook je afscheiding misschien!