Hey iedereen! ik ben gisteren naar de gynaecoloog geweest voor mijn checkup na mijn curretage. 23 april heb ik een miskraam gehad en 8 mei gecurreteerd (was ons eerste kleintje). Sinds vorige week woensdag bloedverlies dan weer niets dan weer wel. Heb wel buikpijn en rugpijn en mijn gezicht zit onder de pukkels. Gelukkig wist de gynaecoloog mij te vertellen dat ik dus ongesteld was, joeppie joeppie joeppie!!! Mijn eitjes zagen er goed uit wel zag hij nog een bloedpropje zitten die er 1 deze dagen uit komt hopelijk. Ik ben zo blij we kunnen verder!!! Ik kan niet wachten om weer een positieve test in mijn handen te hebben weer naar de gynaecoloog voor echo etc etc. Maar ik ben zooooo bang, zooo bang dat het weer fout loopt! Ik werk in de horeca en ga nu het hoogseizoen in, ik zal stress hebben maar ben het gewend. Ergens hoop ik dat het zo druk is dat ik het niet in de gaten zal hebben en dat ik dus al snel die 12 weken grens ga bereiken, wat zulllen die eerste weken slopend zijn! Ik probeer nu supergezond te eten, elke dag fruit en netjes mijn eten en als het kan tussendoor op mijn werk ook iets in mijn mik heb nog geen foliumzuurpilletje gemist en krijg kriebels in mijn buik als ik er aan denk dat we misschien in 2015 eindelijk ons kleintje kunnen vasthouden! Ik schrijf dit omdat ik de (gezonde) spanning even van me af wil schrijven en als steun aan mensen die hetzelfde meemaken. En ook voor mij eindelijk een stap om ipv op het forum miskraam te zitten hier naar toe te komen
Ik heb gelukkig hetzelfde niet mee gemaakt! Maar ik wil je heel veel plezier en succes wensen! ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt en een plakkertje in je buik!