Hallo, Ik had gisteren ongesteld moeten zijn. Dit is niet gebeurt. Woensdagavond had ik wat kramp, ik dacht dat ik ongesteld zou worden maar ik zag bij het afvegen een heel klein beetje roze afscheiding. Ik dacht nou het begint en was meteen teleurgesteld omdat we nu al een jaar bezig zijn met zwanger worden. Gisterochtend geen menstruatie, alleen nog steeds roze afscheiding, later op de dag werd dit bruinig, maar wel maar heeeel weinig. Vanaf vandaag is het helemaal weg en ook niet ongesteld. Wel heb ik af en toe wat krampjes in mijn onderbuik, net of ik ongesteld moet worden. Ik wil graag weten wat dit kan betekenen? een zwanerschap? Groetjes,
Hi Krokus, Het zou zomaar een zwangerschap kunnen zijn! Doe een testje maandag als de menstruatie niet heeft doorgezet! Zal voor je duimen! Imke
Hallo, ik heb gisteravond de test al gedaan, kon niet wachten. De test werd razendsnel positief. Dus meteen twee streepjes, kan dat? Het ging naar mijn mening erg snel. Ik heb natuurlijk vaker testjes gedaan, we zijn namelijk al een jaar bezig. Dus ik ben zwanger, volgens de test. Ga maandag meteen de verloskundigenpraktijk bellen. Vanaf wanneer krijg je een echo?