Hallo, Na 2.5 jaar geleden gestopt te zijn met de pil werd ik in februari zwanger dankzij het gebruik van clomid, helaas kreeg ik een miskraam. Nu ben ik weer dankzij clomid zwanger. Ik heb een vraag waar ik me eigenlijk een beetje voor schaam....... Ik ben nu 10 weken zwanger en voel me vanaf de 6e week niet zo goed. Ben veel misselijk en duizelig. Zo nu en dan had ik een soort van benauwd gevoel wat bij mij meestal vooraf gaat aan hyperventilatie. Maar zo ver is het niet gekomen. Sinds een paar dagen voel ik me echt niet lekker. Ik kan niet onder woorden brengen wat ik voel en waarom. Het is het zelfde gevoel wat ik regelmatig had de dagen voordat ik ongesteld moest worden toen ik de pil nog slikte. Hierdoor lukt het me niet om intens te kunnen genieten van mijn zwangerschap hoe graag ik dit ook wil! Ik ben zo vreselijk gelukkig met het feit dat ik opnieuw zwanger ben geworden maar waarom lukt het me niet intens te genieten? Ik wil zo graag moeder worden en een gezinnetje zijn met mijn lieve man! Hebben meer vrouwen hier last van of is er iets mis met mij? Zijn het gewoon mijn hormonen en zal het gevoel minder worden? Ik besef heel goed dat dit een wonder is en ik begrijp ook dat mijn man en moeder zeggen je moet echt gaan genieten meid. Ik WIL ook echt gaan genieten! Sorry voor mijn lange verhaal........ Groetjes, Chantje
Hi Chantje, Dit is vervelend voor je zeg! Natuurlijk wil je op die roze wolk klimmen. Maar helaas is dit niet voor iedereen mogelijk. De klachten die je beschrijft hebben te maken met de hormonen,Die schommelen waardoor je wat wisseling in stemmingen kan hebben. Gebruik gravitamon en vit B12 dit kan helpen.... Maak het bespreekbaar met je moeder en partner. Zij voelen niet wat jij voelt,leg het ze uit. Laat het de volgende controle ook even aan je verloskudinge wete,misschien heeft zij ook nog tips. Komt goed meis! Imke
Dankjewel voor je antwoord! Ik ga de vitaminen kopen en hopelijk werkt dat in combinatie met praten over mijn gevoel.......