Hallo allemaal. ik heb sinds 3 dagen een roze achtige afscheiding alsof er per dag 1 druppeltje bloed meekomt. Ik heb nog wel pijnlijke borsten en ben ook wel misselijk maar niet echt heel erg ofzo. Ik ben zo bang voor een miskraam! Wie heeft dit ook gehad en is het uiteindelijk uitgelopen op een miskraam of bij wie is het wel goed gegaan? Ik kan Maandag pas de VK bellen Drama echt! Liefs, Kell
volgens mij zolang het niet helderrood is met stolsel dan moet je je nog nie druk maken en zolang je ook geen heftige buikrampen heb kan het nog goed zijn hoor blijf positief ik had bij de mijne gelijk erge bloedingen dus 50 % kans zeggen ze dan wens je heel veel suc6
Maak jezelf niet te druk erom het hoeft niet gelijk een miskraam te zijn...Neem wel maandag gelijk contact op met je VK..Ik hoop dat ze een echo bij je gaan maken! Ik snap hoe je je voelt...Ik had een paar druppels bloed ze hebben een echo gemaakt en het hartje klopte...
Oke ja er zitten geen stolsels bij en het is ook niet helderrood buikkrampen heb ik ook geen last van.. Wel heb ik bijna geen pijn in mn borsten meer en ik ben ook niet meer zo moe als voorheen.. Maar dat zal misschien wel tussen mn oren kunnen zitten
Ik hoop voor je dat alles goed blijft gaan , wel spannend want je gaat gelijk de ergste dingen bedenken .... Ik zou maandag de vk bellen , en vragen of ze misschien dmv een echo kan kijken of alles goed is .... en als je eerder twijfelt of onzeker bent ook bellen , daar zijn ze voor !
Ik heb tijdens de zwangerschap van Famke ook rozige afscheiding gehad (heb zelfs een bloeding bij 5 weken en 2 dagen gehad) en oh, wat was ik bang. Ik heb daarvoor een MK gehad en had al mijn hoop verloren. Gelukkig had het bij mij niets te betekenen. Mijn dochtertje wordt al weer bijna 1...... Wat betreft afnemende zwangerschapssymptomen: ik heb het allebei meegemaakt. Bij mijn eerste zwangerschap namen alle symptomen af en bleek ik een missed abortion te hebben. Bij mijn tweede zwangerschap had ik het weer op hetzelfde moment en was ik helemaal in paniek. Ik was dan ook super verbaasd en mega opgelucht toen bleek dat alles helemaal goed was met mijn ukkepukkie. Volgens mijn gyn kan stress ervoor zorgen dat zwangerschapssymptomen afnemen en eigenlijk direct na de goede echo hing ik alweer boven de WC pot. Ik begrijp dat je ontzettend ongerust bent. Bel meteen maandag de VK, want met deze onzekerheid moet je niet te lang doorlopen. Ik duim voor het beste voor je! Marla