Hoe zit het nu precies?

Discussion in 'Miskraam' started by Wannabee, Jan 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wannabee

Wannabee Lid

Sep 28, 2008
    42
    0
    0
    Overijssel
    Hoi,

Even een vraagje,

Heb in december een miskraam gehad (22 dec positief getest terwijl ik waarschijnlijk tijdens mijn mens. begin dec al een vruchtje ben verloren)
    Ben in jan 1 week later normaal ongesteld geworden (5 dagen) Nu zit ik dus weer in mijn vruchtbare week en heb net een ovulatietest gedaan.

De LH teststreep is ontzettend donkerpaars (tegen het zwart aan) en de controlestreep is lichtpaars..

Dit geeft dus aan dat er waarschijnlijk nog HCG in mijn lichaam zit maar hoe kan dit nu als ik al wel ongesteld ben geweest?

Opnieuw zwangerschap lijkt me lastig, aangezien we het 20 dec (ivm mjin miskraam) het het laatst hebben gedaan....

Wie o wie herkent dit of heeft raad?

2. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Als jij in je vruchtbare week zit en je ovu test is positief dan kan het ook gewoon zijn dat je ei er aan komt toch?

Als je zeker wil weten of je niet nog teveel hcg in je lichaam heb kun je een zwangerschapstest doen of even langs de arts

3. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    3,264
    0
    0
    Ik heb hele vage testen. Sensitest heel licht en kv duidelijk. Denk toch echt dat ik een eisprong heb gehad. Ik weet sinds vandaag zeker dat dit niet door mijn hcg kan komen, want heb vandaag de bloeduitslag gekregen. Waarom dan geen duidelijke test?
    Probeer het nog even een paar dagen vol te houden. Hoop dat die van jou wel duidelijker wordt.

4. Wannabee

Wannabee Lid

Sep 28, 2008
    42
    0
    0
    Overijssel
    Heb net weer een zwangerschapstest gedaan, erg positief!
    Ik snap er nu helemaal niets meer van..
    Wel ongesteld geweest, wel een week te laat maar echt een menstruatie en sinds 20/12 niet meer gevreeen..

Kan je lichaam je dan zo voor de gek houden?

Ga toch maar eens weer naar de huisarts.

5. Beertje6676

Sep 16, 2007
    38
    0
    0
    Meid eerst en vooral wil ik je erg veel sterkte toesturen met dit verlies.
    Ben je zeker dat je het vruchtje volledig hebt verloren? Heeft een genecoloog je onderzocht hierna of heb je een bloedtest gehad? Na een miskraam heb je een periode nog altijd HCG in je lichaam dus het kan nog zijn van je vorige zwangerschap dat je positief test. (wil je natuurlijk niet ontmoedigen maar het is mogelijk) Denk dat je voor zeker te zijn even contact opneemt best met je huisarts of je genecoloog. Zo kan je een bloedtest krijgen of een echo en dan ben je zeker.

6. Wannabee

Wannabee Lid

Sep 28, 2008
    42
    0
    0
    Overijssel
    Nou dat was even schrikken, donderdagochtend direct met mijn posi test naar de ha gegaan. Hij snapte er ook niets van en heeft gesproken met de gyn. Zij gaf aan dat er idd bloed geprikt moest worden. Direct gedaan dus. Ha belde mij tegen 4 uur 's middags op dat ik direct naar het zh moest want mijn hcg was 1800 en dat leek erg op een bbz.

Direct naar het zh gegaan en een echo gehad, hierop niets te zien. Maar toen moest ik wel blijven... zaterdag zouden ze dan weer prikken en echo maken. Zaterdag weer geprikt + echo gehad maar hier was ook niets meer op te zien. Ze denken aan WEER een miskraam. Dus niet die van december, maar nu van januari.. (hoezo vruchtbaar?!)
    Uiteindelijk ben ik sinds gistermiddag weer thuis en moet as donderdag weer een echo maken. De gyn zei ook dat we nu een paar mens. moeten afwachten voor we weer verder gaan..

Groetjes

7. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    lelystad
    Jeetje meid wat een ellende allemaal.

Heeft de gyn ook verteld hoe lang je moet wachten dan?
    Bij mij was na mijn MK ook het hcg erg hoog waardoor hij dacht aan BBZ dus na 2 dagen idd weer bloed laten prikken.
    Was gelukkig gedaald en na een week was het bijna verdwenen.
    Ik hoop maar dat je snel goed nieuws krijgt meid.

Sterkte

8. Wannabee

Wannabee Lid

Sep 28, 2008
    42
    0
    0
    Overijssel
    Tja, we zijn nu weer een paar dagen verder en gisteren ben ik geopereerd op aanraden van de gyn.
    Ze hebben mijn rechtereileider verwijderd met daarin een bolling.
    Het was dus een bbz..

Ben nu gelukkig weer thuis maar weet even niet wat ik er mee aan moet :cry: Ben zo ontzettend verdrietig...

9. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    ooh Wannabee wat erg , weet helaas hoe het is om een bbz te hebben ...

Ik was ook erg verdrietig na bbz , maar besef wel dat het nog erger had kunnen aflopen als je er niet op tijd bij was geweest , dat was wat mij heel erg heeft geholpen in het begin , later besefte ik ook dat ik eigenlijk oook mijn beepje ben verloren ..........................
    Neem al je rust die je kunt nemen , moet je echt doen , want lichamelijk voel je je misschien weer snel wat beter , maar vergeet de andere kant niet , ik ben vel te snel weer doorgegaan en dan kom je jezelf heel erg tegen ............

Kan me voorstellen dat je even niet meer weet wat je ermee moet , en dat zal ook nog wel ff duren , mijn doel was om zwanger te zijn , voor mijn uitgerekende datum van de bbz , ik was helemaal blij had een positieve test in mijn handen vorige week maandag , maar helaas mocht ik maar even blij zijn , heb dinsdag een miskraam gehad ........

Dikke knufffff , ik wou dat ik iets voor je kon doen ....

10. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    lelystad
    Ach meisje toch wat een ellende.
    Verdorie waarom nou zeg.

Heel erg veel sterkte en rust in ieder geval even goed uit.

Share This Page