Grote droom die in nacht merrie veranderd LANG VERHAAL

Discussie in 'Miskraam' gestart door Mama Mars, 28 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Na drie jaar klussen en negatiefe testen dit het resultaat :

het is half negen we gaan die kant op,, spannend.

Aangekomen me oudeers uit hun auto gehaald en naar de centrale balie gelopen voor een nieuw
    ponskaartje want die was ik kwijt..
    En dan richting afdeling G Allemaal dikke buiken en dagdroom erbij dat ik waarschijnlijk ook
    zo zit over een paar maand.. Maar diep van binnen weet ik dat dit niet goed zit.
    Het is 10 voor ik mag zo naar binnen wa zullen we zien een kindje of helemaal niks.
    Mevrouw u mag komen ik spreek mijn vermoedens uit en doe uitleg van de testen, ze vind ht
    vreemd dat ze zwak blijven na zo'n tijd.

En daar gaan we broek los handoekje er in en dat smerige koude gel op me buik, ze zet het appa
    raat erop en zie meteen dat het niet het zelfde is als me lege baarmoeder van 1.5 jaar terug er zit wat
    maar wat.. ? Ik zie de vrouw ernstig naar het beeldscherm kijken en zegt ik maak het even af
    en dan laat ik jullie rusig zien wat ik zie en vertel erbij wat ik vermoed.

En ja dan gaan de minuuten langzaam de drang op te plassen is groot, ik zie mijn moeder staan met
    tranen in haar ogen en de vrouw nee schudden.. Dit zit niet goed, ze haalt tijdelijk het apparaat van me buik
    en begint haar verhaal, ze zegt uw lichaam is zwangere maar u bent het niet meer .. De baarmoeder is ter
    groote van 12.6 week de placenta ook die groeit nog steeds door verwonderlijk.! Ik luister goed naar wat ze zegt
    maar ben er diep van binnen niet bij,, dit is niet wat we wouden zien maar mijn en mijn vriend onze vermoedens waren waar.
    Ik ben zwanger maar toch ook niet..

Goh ze legt me uit dat ik z.s.m naar een gyn moet en loopt de kamer uit om dit te gaan regelen,
    ik kom beduust omhoog van de bank en sta op voel me leeg... En daar kwamen ze tranen tranen en nogges tranen.
    Samen met me moeder flink staan grienen.. De vrouw komt binnen vanmiddag om 2 uur heb je een afspraak bij
    die en die arts en dan kijken wat we gaan doen met vervolgen. Currentage of Opwekpillen.

Het is half 1 we rijden van mijn ouders naar het ziekenhuis in Dokkum een ruim uur rijden,
    we lopen weer die verrekte lange gang door en pas om half 3 zijn we aan de buurt.
    We leggen het uit en zij pakte de status erbij, ze wil graag een echo maken ze ziet NIKS NOPPES NADA..
    er zit niks in me baarmoeder ? Wat is dat nou even naar de wc ff plassn en inwendig, lig je dat met je
    benen wijdd voor een wild vreemd iemand.. OOk hier op niks te zien, ze probeert contact te krijgen met de
    vrouw die vanmorgen de echo heeft gemaakt, deze heeft betere en nieuwere apparatuur, maar krijg haar niet te pakken.
    Dit is een verhaal voor in de boeken zegt ze.. Ze houd me status appart wil dit nog overleggen in de teamkamer er is iets goed mis maar wat ?

Ik word verzocht bloed te gaan prikken op Hcg en Pro(nogwat) .. maar in ieder geval iets waardoor de melk nog steeds uit
    me borsten loopt. Als dit positief is a.s. vrijdag dan krijg ik volgende week een kijkoperatie want dan
    zit het vruchtje vast in de eierstok of eileider. Het is spannend, ik hou me groot.

1 ding is positief wij kunnen zwanger worden zonder hulp.

Maar dit is tog een gare appel.

2. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Jeetje wat een vreselijk verhaal.
    Ik heb er een woorden voor

Heel erg veel sterkte

3. Anina

Anina Actief lid

8 jan 2009
    203
    0
    0
    Heeeel veel sterkte , ik had net je vragen aan de verloskundige gelezen,pas je goed op je zelf? Bij pijn meteen naar zhs gaan!
    Een mogelijke bbz is niet niks. Ik leef met je mee , na zolang wachten, deze ervaring , dat is intens verdrietig.

4. gimena

gimena Niet meer actief

heeey lieve sgat!
    ik heb je btw prive me msn gegeven!
    als je wil ken je je ei kwijt!
    xxxtjes een vlinder moeder

5. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Oh meid, lees nu pas het hele verhaal. De tranen rollen over mijn wangen. Wat is dit erg!
    Sterkte met dit verlies en de onderzoeken!

knuffel

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Wat erg zeg , waarschijnlijk een bbz , wat oneerlijk !

Heel veel sterkte , dikke knufffffff

Deel Deze Pagina