Hallo hallo, Sinds ik geen pil meer slik sinds december 2010 slik ik Mama Compleet omdat daar foliumzuur in zit wat ik nodig zou hebben. Is dit ok? Ik heb sinds ik geen microgynon 30 meer slik namelijk steeds last van wegtrekkers en duizeligheid. Nu vraag ik me af of dit een soort afkickverschijnselen van de hormonen zijn of dat het misschien aan de nieuwe pilletjes kan liggen. Heeft iemand hier ervaring mee?
Hey meis, Ik ben eind sep gestopt met de microgynon 30 en had dit ook paar weken. Ik mn bloeddruk gemeten en die was veel lager als anders. Even met de huisarts over gehad en nu schijnt met pil je bloeddruk te verhogen en nu zonder pil krijg je je eigen bloeddruk waardes weer terug. Doordat veel lager kan zijn kun je dus even duizelig worden. Bouillionnetje drinken en het gaat meestal weer. Je kunt er meer niet aan doen,je lichaam moet nog even wennen aan een leven zonder pil!
Dank jullie wel Maakte me toch wat zorgen... Nu ik ongesteld ben geweest (normaal op schema, yeah!) dacht ik dat het wel over zou zijn.
Ik ben sinds eind december gestopt met de pil en heb ook deze week gehad dat ik duizelig was in de ochtend. Toen ik daarna wat gegeten had was het weer weg getrokken.