Op dit moment ben ik na 4 jaar weer aan de pil. Na mijn dochters zwangerschap ben ik niet meer ad pil gegaan maar na de geboorte van mijn zoontje in aug. ben ik toch weer ad pil gegaan. Ik had altijd microgynon 30, maar blijkbaar is dat verandert in stediril. Die slik ik nu.... Ben 2 weken geleden voor het eerst na mijn zwangerschap ongesteld geworden en heb er behoorlijk last van. Nu wil ik dus eigenlijk niet meer ongesteld worden en zo'n licht mogelijk anticonceptie en dan komt mijn voorkeur uit op de minipil. Ook mede omdat ik toch wel last heb van geregeld hoofdpijn en denk dat dat ook van deze pil komt. Wat is jullie ervaring met de minipil en welke heb je dan?
Hoi hoi, ben nu gestopt maar ik had Cerazetta... Zo'n drie jaar gebruikt en inderdaad, 3 jaar niet ongesteld geweest. In het begin even zo'n twee maanden achterelkaar onafgebroken ongesteld en daarna niet meer. Hele fijne pil. I.v.m. mijn trombose verleden was dit de enige pil die ik mocht slikken. Ik ben in oktober gestopt en gelijk weer ongesteld geworden.. en meet ook weer een ovulatie. Prima dus!
Hoi Ik zit nu bijna 5 maanden aan de cerazette en ben nu al vijf maanden zo´n 1x in de twee weken ongesteld. Bijna continue zo onderhand. Vind het echt een rotpil maar aangezien ik nog borstvoeding geef moet ik nog even doorbijten. Maar ik zou je deze pil niet aanraden.