Pijn achter schaambeen

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Beep, Jul 7, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Beep

Beep Bekend lid

Sep 26, 2007
    505
    1
    18
    Vandaag moest ik even (minuut of 10) behoorlijk hard lopen. Nadat ik weer rustig ging zitten merkte ik dat ik een behoorlijke zeurende pijn achter m'n schaambeen kreeg. Het zijn niet echt krampjes, zoals ongikramp, maar meer een soort drukkend gevoel achter m'n schaambeen. Lopen ging ook wat minder lekker, moest echt rustig lopen. Nu, ongeveer 3,5 uur later zakt het weer een beetje.

Iemand enig idee wat dit kan zijn? Toen ik zwanger was van m'n dochter had ik dit ook af en toe wel eens, maar volgens mij was dat pas toen ik echt een buikje had. Kan het iets met een zwangerschap te maken hebben? Ik zit nu pas op 6DPO, dus dat zo eigenlijk toch wel veel te vroeg zijn voor zulk soort dingen? Of kan het iets heeel anders zijn? De kans op zwangerschap is volgens mij zowieso niet zo heel groot. Dinsdagavond voor het laatst seks gehad, en vrijdagochtend m'n eisprong.

2. me83

me83 Niet meer actief

miss toch maar even testen..als het goed zaad is kan je zeker wel zwanger zijn..ik had met ongi altijd juist een steekgevoel voor een paar sec. maar nooit een drukkend gevoel dus komt mij niet bekend voor .succes

3. me83

me83 Niet meer actief

oh zie nu dat je pas 6dpo ben. dan toch even afwachten anders test je voor niks..

4. Beep

Beep Bekend lid

Sep 26, 2007
    505
    1
    18
    Hihi, testen gaat nog niet. M'n eisprong was 6 dagen geleden. Moet dus nog een weekje wachten

5. Beep

Beep Bekend lid

Sep 26, 2007
    505
    1
    18
    Het is schijnbaar toch een kwaaltje, want ik heb vandaag positief getest;)

6. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

Jun 6, 2009
    2,046
    0
    0
    Wauw, gefeliciteerd!!

7. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

Nov 6, 2010
    10,813
    0
    36
    Noord-brabant
    gefeliciteerd Beep! we lopen bijna gelijk :)

8. Maybe01

Maybe01 Actief lid

Aug 30, 2010
    408
    0
    0
    Gefeliciteerd!
    Misschien ben je al langer zwanger dan 3 weken.

9. Lupita

Lupita Bekend lid

Aug 26, 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat drukkende gevoel, is dat een zwaar gevoel? Ik ben 9 weken zwanger en heb dit opeens vandaag. Net of er iets zwaars in mijn vagina zit...

10. Lupita

Lupita Bekend lid

Aug 26, 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Btw gefeliciteerd! Sorry was ik even vergeten te melden!

11. Beep

Beep Bekend lid

Sep 26, 2007
    505
    1
    18
    Jij ook gefeliciteerd Lupita! Hert gevoel is lastig te omschrijven, ik heb het sinds vorige week ook niet meer gehad. Maar het was best pijnlijk bij het bewegen. Moest ook langzaam lopen, anders ging het niet goed.

Nu heb ik wel last van dat zware gevoel onderin m'n buik. Maar dat had ik bij m'n 1e ook, dus dat hoort erbij:D

Share This Page