hallo allemaal, sinds gister is er zeer waarschijnlijk een innesteling gaande. ik zat gister op 5 dpo. nu heb ik sinds 2 dagen steeds wat krampjes/steekjes. tijdens deze steekjes begint mijn onderbuik te jeuken/kriebelen! het voelt als 'speldenprikjeuk'. dus kleine plekjes die prikkend jeuken. ik heb er de hele nacht 'last' van gehad. ik moet ook steeds op mijn buik krabben. ik heb dit de vorige ronde, toen ik zwanger was, niet gehad. ja, wel de krampjes, maar niet de jeuk. is er iemand die dit herkent?
wat toevallig ik wilde net ook deze vraag stellen. 5 dagen na mijn eisprong begon het jeuk jeuk en nog eens jeuk over mij hele lichaam is niet normaal heb er zelfs niet van kunnen slapen 8juli eisprong gehad en dinsdag 12 juli in de avond begon het heel erg jeuk op mijn hele lichaam, heb ik nooit eerder gehad ook niet met mijn eerste zwangerschap ik ben nu al anderhalf jaar bezig met 2kindje, en heb ook een druk gevoel in onderbuik en heel soms voel ik kleine steekjes en beetje pijn aan me borsten.23juli nod. Ik zou graag willen weten of iemand hier ervaring mee heb en zwanger bleek te zijn.