Hoi, Ik heb vandaag wat bloed verloren en vroeg me af of dit een inestelingsbloeding kan zijn of menstruatie. Nu zal ik er wel snel genoeg achter komen als het mijn menstruatie is, maartoch, help! Ik heb mijn eisprong vorige week donderdag gehad. Nu vandaag dus wat bloed verloren. Kan dit nog een innesteling zijn 8/9 dagen na de eisprong? Anders wel een korte lf-fase? Kan dat kwaad als het zo is? Wat denken jullie? Ik heb geen symptomen behoudens wat lage rugpijn. Normaal heb ik ook last van mijn borsten en ben ik emotioneler tijdens menstruatie. Beetje last gehad van krampjes afgelopen dagen en moeheid, maar de moeheid komt door het werk denk ik. Graag jullie mening!
ik heb ook een lf van 8 a 9 dagen, of het kwaad kan weet ik niet, volgens mijn ziekenhuis niet, maar daar zijn de meningen over verdeeld. Ik hoop natuurlijk voor jou dat het een innestelingsbloeding is, succes!
Heey, mijn bloedverlies is nog steeds minimaal. Niets in mijn maandverbandje te zien. Groot verschil met vorige keer. Ik hoop zo dat het een innesteling is. 9 dagen later kan toch? Ik las ergens tussen de 5-10 dagen na de eisprong klopt dat? Wat denken jullie?
Hoe weet je zo zeker dat je ei vorige week donderdag is geweest? Heb je getempt of ovutesten gebruikt? Anders zou het namelijk ook nog een ovulatiebloeding kunnen zijn.
Hier ook vandaag rose bloed bij afvegen,heb ik vorige zwangerschap ook gehad bleek innesteling tezijn.Hoop voor ons beiden op een goede afloop
Hoi, Ik heb vooral wat oud bruin bloed steeds bij het afvegen. Niet eens genoeg voor een inlegkruisje alles tezamen sinds gisteren. Ben ook echt supermoe vandaag ondanks dat ik lang heb geslapen, heb wat puistjes plots en last van mijn onderrug. Ik kan mij bijna niet voorstellen dat het wat anders kan zijn. Zo spannend. Hoeveel dagen na je innesteling kun je testen? Normaal zou donderdag mijn menstruatie zijn. Maar de innesteling is nu pas 1/2 dagen terug dan als deze klachten erbij horen. Nog een week wachten? Wat denken jullie? Zou het kunnen? Ben bang dat mijn lichaam mij voor de gek houdt, maar als ik op mijn gevoel af ga denk ik dat ik zwanger ben. Hopen op een bevestiging komende week.
Dankje,je kunt 4 dagen erna testen.Ik wacht ook tot woensdag,heb gelukkig geen bloedverlies meer gehad.Bruinverlies is meestal oud bloed,heb ik nog nooit gehad.
k84 het klinkt heeeeel erg als zwangerschap... 4 dagen voor NOD kun je al testen met sensitest zwangerschapstest bijvoorbeeld
Hoi, ik hoop het! Ik heb nu nog steeds wat bruinige afscheiding, kan dat twee dagen aanhouden? Vanochtend wat last gehad van mijn borsten en moe . Ik ga woensdag een testje ertegen aan gooien dan maar...
Ik kon niet wachten met testen... en zie onderstaande foto . Ik kan het nog niet echt geloven, maar ziet eruit als zwanger! Morgen even langs de huisarts voor bevestiging.
Goed zo gefeliciteerd,ik wacht tot woensdag.Hier alleen rose met afvegen ben echt wel benieuwd wat deze ronde brengt.Als ik bloed heb dan zet het meestal ook door,maar nu 2 dagen bijna alleen wat op toiletpapier.Vandaag zuurbranden en misselijk.
Spannend ik duim voor je! Ik ben vanochtend bij de huisarts geweest. Hij heeft stiekem al even met het echoapparaat gekeken. Natuurlijk veel te vroeg (week 5 nu) maar hij zag wel hetvruchtzakje. Echt superleuk. Nu hopen dat alles goed gaat!