help :(

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lin933, 5 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lin933

Lin933 Lid

30 okt 2012
    71
    0
    0
    Enschede
    Hallo dames!

Ik heb jullie raad nodig..
    In mijn vorige cyclus had ik best vroeg al een positieve test. Na een week weer testen was het negatief, oftewel het bevruchte eitje heeft het helaas niet gehaald :(
    De dokter zei me dat ik nu (na 7 maand en een positieve test ookal is deze misgegaan), wel een keer zwanger zou raken en ze verwachtte me ook snel weer teruh te zien met goed nieuws.

Met goede moed zijn we toen weer de volgende cyclus ingegaan.. ik zit er alleen mee dat ik inmiddels al op dag 47 zit en nog steeds niet ongesteld ben of tekenen daarvan heb.. dit is nogal raar gezien mijn cyclussen niet boven de 42 zijn gweest.

Het enige teken wat ik van mijn lichaam heb mogen krijgen is dat ik een paar dagen geleden bij het afvegen een sliertje slijm had met een sliertje bloed zeg maar. Verder echt 0,0 bruinverlies of wat dan ook bespeurd, wat de vorige keren wel zo was

Ik vroeg me af wie zich herkent in dit verhaal of wie enig idee heeft wat dit kan betekenen! We hebben nog niet duven testen :( kan het misschien zijn dat ik door de vorige keer in de war ben met mn cyclus en ik bijvoorbeeld een late eisprong heb gehad?

Ik hoor graag wat jullie denken! We testen volgend weekend. Van de dokter moesten we uitgaan van dat sliertje en dan twee weken later testen.. het zal me benieuwen. :(

2. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    Als ik het zo lees denk ik dat je wel zwanger bent!
    Zou straks idd een test doen en als de menstruatie nog een week uitblijft en de test negatief is een bloedtest aanvragen

3. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ik zou ook testen eerlijk gezegd nog zo lang wachten zou ik niet kunnen.
    Sucses ik hoop dat je zwanger bent!

4. Lin933

Lin933 Lid

30 okt 2012
    71
    0
    0
    Enschede
    Heel erg bedankt voor jullie reacties :) laat me het wat minder somber inzien!

5. Aardbeitje7

Aardbeitje7 Bekend lid

19 nov 2012
    862
    2
    18
    Niet stom bedoeld hoor maar waarom test je niet gewoon, dat is de enige manier om te weten of je zwanger kan zijn..

6. Lin933

Lin933 Lid

30 okt 2012
    71
    0
    0
    Enschede
    Omdat de dokter heeft gezegd nog te wachten tot volgend weekend.. dan doe je dat

7. mtr1982

mtr1982 Bekend lid

6 mei 2011
    810
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het kan ook zijn dat je cyclus in de war is. De omschrijving die je geeft van jouw afscheiding zou ook een eisprong kunnen zijn. Dit kan soms ook een spoortje bloed geven.

Om zeker te zijn zou ik toch een testje wagen.

8. Aardbeitje7

Aardbeitje7 Bekend lid

19 nov 2012
    862
    2
    18
    Ja dat snap ik maar als je eerder een testje doet kan toch geen kwaad, dan ben je iig een beetje van je onzekerheid af;)

Deel Deze Pagina