Ik weet even niet waar ik dit neer moet zetten,dus schrijf het hier maar! Ik ben voor 3 maanden terug begonnen met een nieuwe pil,nu heb ik die meteen een maand doorgeslikt. Dus naar 2 maanden ben ik een week gestopt maar.......geen menstruatie! Aangezien ik weer met de pil moest beginnen en we die avond een feestje hadden ( ivm alcohol) heb ik toch maar een zwangerschapstest gedaan, natuurlijk negatief! Wij hebben er voor de eerste 5 jaar over gedaan,dus kon het me al niet voorstellen dat ik zwanger zou zijn. Maar ja ben dus maar weer gewoon begonnen met de pil,nu ben ik alweer bijna 2 weken verder en ben best moe,pijnlijke borsten,en moet regelmatig naar het toillet. Zou het nu toch kunnen zijn dat ik door de pil heen in verwachting geraakt ben? Mijn buik doet ook wel zeer,zo van ik moet mijn menstruatie krijgen maar wil niet! Ik weet niet wat ik hier mee moet! Zal ik toch maar even afwachten tot over ruim een weekje dan heb ik namelijk weer mijn stopweek! Wat denken jullie? Groetjes Brigitte
Op zich is het best mogelijk om eens een menstruatie over te slaan in een stopweek, het moet alleen niet standaard zijn. Ik zou zeggen nog een keertje testen, en bij negatief vermoed ik dat je lijf gewoon moet wennen aan deze andere pil
Mag ik vragen op welke pil je bent overgestapt? Ik ben toen ik ben veranderd van pil ook zwanger geraakt. Best een shock maar heel blij mee achteraf Misschien kun je beter even een testje doen. Succes!