12x OI, 3x IUI... nu evaluatie. Welke vragen stellen? Welke onderzoeken nog?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Blabla01, 22 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blabla01

Blabla01 Actief lid

4 jun 2012
    172
    1
    18
    NULL
    NULL
    Na 12x OI en 3x OI met IUI hebben we deze week een evaluatiegesprek bij de gynaecoloog. Ik heb PCOS, zaadkwaliteit van mijn man is prima. Vorig jaar HSG gehad, Was goed.

We hebben nu een pauze gehad. Wegens vakantie etc. Afgelopen vrijdag werd ik spontaan uit mezelf ongesteld (cyclus van 34 dagen). Bijzonder, omdat ik voordat we de MMM in gingen nooit ongesteld werd. Ik ben wel sinds januari bijna 15 kilo afgevallen, wellicht bedenkt mijn lichaam daarom nu toch zelf aan het werk te gaan. Ik ga uiteraard bespreken wat ze hiermee gaan doen! (Optie IUI in eigen cyclus, als ze mijn cyclus zouden volgen of er weer iets vanzelf gebeurd?)

Maar wat kan ik verder nog vragen/opperen? We zouden 6-9 x IUI krijgen. Ook zullen ze ons alvast op de wachtlijst zetten voor IVF Is aan het begin van IUI traject gezegd. Maar waar?

En wat kunnen ze nog onderzoeken? Er Is bijvoorbeeld nooit progesteron geprikt na eisprong, Is dat een idee?

Ik merk dat de moed aardig begint te zakken na bijna 3 jaar waarvan 2 jaar ziekenhuis inmiddels... Daarom zou ik graag weer wat in handen willen hebben om me aan op te trekken!

Ik lees graag jullie ervaringen en tips!

2. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Dat is wel een goede om daar naar te vragen hoor naar de progesteron na de eisprong.

Na een jaar prikken zagen ze nu in m'n dossier dat die bij mij erg laag is.

Veder eigenlijk geen idee wat je nog kan vragen.

3. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Idd progesteron laten prikken!

Deel Deze Pagina