Sommige vrouwen typen dat je de eisprong, of iets dergelijks kan voelen. Hoe en wat voel je precies? Misschien ben ik veel te gefoccused hoor, maar ik heb de hele dag al een raar gevoel in mijn maag. Alsof ik honger heb, maar eigenlijk ook heel vol ben. Beroerd gevoel. Ken dit niet, is dit iets?
Ik voel paar dagen voor m'n eisprong wat krampjes en steekjes. vlak daarna of tond deze tijd is m'n ovulatietest positief.
Het zit veel lager dan je maag, bij mij tenminste. Dicht bij mijn liezen. Vaak ook duidelijk aan één kant. Hier komt de pijn trouwens wel een aantal dagen voor de eisprong, steekjes zijn het en dan op de dag van de eisprong weer maar net anders.
Ik had ook vaak rond de tijd van de verwachte eisprong over een dag verdeeld vaak kleine steekjes rond mijn liezen, inderdaad of links of rechts.
Ik voel me eisprong iedere maand heel erg vreselijke steken een paar uur of de hele dag en elke maand aan een andere kant van me liezen
De eisprong zelf voel ik niet, wel het rijpen van de eitjes... Ik heb een 2-tal dagen voor mijn eisprong (meestal) heel even erg stekende buikpijn, heel laag onder mijn navel... De pijn is zo erg dat ik er niet van kan blijven recht staan, duurt ook max een half uurtje. Meestal als ik dan een ovu-test doe, is dat (bijna) een knaller. En springt mijn eitje dus een 2-tal dagen later als het goed gaat.
Ik dacht eerst alijd: zou dit het zijn? Bij ieder gek gevoel in mijn buik. Ik ben toen begonnen met temperaturen, om mijn lichaam te leren kennen. Zag er erg tegenop, zo'n gedoe. Valt echt reuze mee! En wat blijkt: mijn eisprong is 2 dagen later dan ik altijd dacht (ook ovu testen gebruikt). En vraag me sindsdien af hoe ik die steken onderin gemist kan hebben.. dus tempen heeft mij heel erg geholpen om mijn lichaam beter te leren kennen!
Ik heb altijd een dag of 2 een drukkend gevoel van onder en steekjes links of rechts. Dat icm vruchtbare afscheiding en ik weet dat de eisprong er aan zit te komen
Oke nou die afscheiding had ik gisteren heel erg tijdens vrijen. Maar de ovulatie testen zijn negatief. Even afwachten dus.