Misschien een hele domme vraag hoor en ik zal wel weer veel te voorzichtig zijn... maar sinds mijn miskraam let ik echt op alles. Morgen is mijn eisprong en morgen zijn we in de Efteling. Nou zijn er een aantal heftige attracties waar je niet in mag als je zwanger bent. Is het zo dat veel schudden/over de kop etc. ook invloed kan hebben op bevruchting/innesteling?
Ik durf het niet met zekerheid te zeggen maar ik geloof dat het pas gevaarlijk is als de innesteling is geweest en je daadwerkelijk zwanger bent. Maar ik ben ook wel benieuwd en lees graag even mee
Ik denk ook dat het wel kan... maar toch voelt het niet goed om overal maar in te gaan met die G-krachten en over de kop enzo! Straks springt mijn ei ineens de verkeerde kant op ofzo, haha!
Al zou het invloed hebben in een innesteling, je hebt je eisprong morgen pas, innesteling duurt dan nog een paar dagen
Zelfs als je zwanger bent kan je nog in en achtbaan. Enige reden waarom het niet meer mag is omdat je gordel niet goed kan sluiten en niet prettig is als je buik afknelt dus tot 12 weken zou je zelfs nog kunnen. Ooit gelezen bij iemand die 8 weken zwanger was en naar pretpark ging als juf. De reactie kwam toen van vrouw die in en park zelf had gewerkt. zou het zelf niet doen maar schijnt geen kwaad te kunnen. Maar voor inestelling zou ik me helemaal niet druk maken
Whahaha😂😂 Ik snap je angst wel hoor. Zelf ook n miskraam gehad vorig jaar en nu denk ik er al bij na als ik te hard de trap op ren
Lekker gaan genieten!! Ik ben zelf vorig jaar op 13 november geinsemineerd en een week later op zaterdag 22 november liepen wij ook in de efteling en ben gewoon overal ingegaan. Op 29 november testte ik positief!!
Haha je moet je bezorgdheid ietsje los laten hoor. Je ei springt toch wel ook als je in een achtbaan zit.. Ontspan en geniet van de dag. Dat is pas gezond
Haha thnx allemaal! Ik heb een hele leuke dag gehad. Ben gewoon in achtbanen gegaan, maar niet in degenen die over de kop gingen .. Voelde toch niet zo fijn, al besef ik me dat het vet overdreven is, maar ja!