Roze afscheiding

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door DRLB, 15 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DRLB

DRLB Bekend lid

11 dec 2015
    566
    23
    18
    Hi dames,

Ben een beetje ongerust...
    Had net tijdens het afvegen roze afscheiding, heel minimaal, maar vind het toch akelig.
    Heb de verloskundige al gemaild.
    Maar wil graag weten of jullie er ervaring mee hebben?

Ben echt bang voor een miskraam.
    Maar heb vanmorgen wel seks gehad met mijn vriend.

Liefs

2. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Kan me voorstellen dat je ongerust bent, het is schrikken, je meld dat je seks heb gehad met je vriend, daardoor kan er ook wat bloed vrijkomen, het is heel erg doorbloed van onderen, dan kan er een wondje zijn of een adertje geknapt, het hoeft niet altijd einde verhaal te zijn ik denk dat het een contactbloeding is geweest.

Het is afwachten en anders vraag je toch een echo aan? voor je gerustheid is dat beter dan in stress zitten ook voor je kleintje.

succes meid!! hoop echt dat het onschuldig is.

3. DRLB

DRLB Bekend lid

11 dec 2015
    566
    23
    18
    @hotsiflots: dankjewel voor je reactie😘 Ik heb maandag nog een echo gehad en die was super, hartje klopte en was mooi gegroeid. Heb de verloskundige gemaild en om nog een echo aan te vragen..
    Blijft spannend dit!

4. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Inderdaad omdat alles doorbloed is komt het waarschijnlijk door dat je seks hebt gehad. Blijft toch schrikken altijd. Heb t zelfde gehad.

5. Nogevengeduld

Nogevengeduld Bekend lid

24 feb 2011
    643
    41
    28
    Ik had het vorige maand ook. Ook na seks alleen pas de volgende dag. De dag erna had ik controle bij de gyn en die heeft voor de zekerheid mijn baarmoederhals bekeken. Niets aan de hand. Ook geen afscheiding gezien meer daarna! Gelukkig maar :)

6. ManSte

ManSte Niet meer actief

Ik kan me heel goed voorstellen dat je ongerust bent!

Ik ben nu 15+3 weken zwanger, en ik heb tot de 12 weken last gehad van roze afscheiding. Meestal 1 of 2 keer in de week. Soms na sex, ontlasting of hard niesen, maar ook wel eens zomaar.
    Ik ben er ook extreem onzeker over geweest. Maar de echo's en controles waren iedere keer goed. De verloskundige zei dat ik gewoon een goede doorbloeding had, en dat ik me eigenlijk geen zorgde hoefde te maken. Zolang het roze of bruin is en je er geen krampen bij hebt is er meestal niets aan de hand.

Hoop dat het bij jou ook zo is.

7. MBNN

MBNN Actief lid

26 okt 2013
    267
    5
    18
    Ik heb ook roze afscheiding gehad met 8 weken. Ik moest toevallig de dag erna naar de verloskundige en gelukkig zagen we een mooi kloppend hartje. Ze konden ook niet zien waar het vandaan kwam. Daarna heb ik (tot nu toe) geen roze afscheiding meer gezien. Hopelijk gewoon onschuldig 😉 Wel fijn dat je van de week al een goede echo hebt gehad! Dan weet je in ieder geval dat het hartje klopt etc. Zou fijn zijn als ze nog een keertje een echo doen. Succes ermee!

8. DRLB

DRLB Bekend lid

11 dec 2015
    566
    23
    18
    Thanks dames!
    Dit stelt mij wel gerust..
    Momenteel helemaal geen roze slijm meer, dus vermoed dat alles door de seks kwam.
    Ik houd jullie op de hoogte 😘

Deel Deze Pagina