Hee dames.. Ik voelde wat geks toen ik aan mijn baarmoedermond wilde voelen en toen had ik dit aan mijn vinger!! Wat is dit??? Sorry is misschien erg vies maar weet echt niet wat het is?
Wat bloederige afscheiding? Aan je banner te zien komt je menstruatie er aan, dus ik zou daar aan denken.
Dat is inderdaad een hele vieze foto, hahaha! Ik herken het een beetje als naderende menstruatie. Bij mij komt het dan een dag of twee later op gang.
Heb ik ook wel eens gehad... bij mij voelde het behoorlijk stug/stevig aan. En inderdaad werd ik diezelfde dag ongi (bruin verlies en dag later doorbraak).
Het is al een beetje door aan het komen, nu alleen nog lichte spotting dus inderdaad begin van de menstruatie.
Ja ik trap er ook altijd in. Nieuwsgierig aagje. Bahhh. Ik snap niet zo goed waarom mensen gaan zitten graven in hun yoni. Laat het lekker zittten, het komt er vanzelf uit en ook dan hoeft niemand het te zien
precies dit dus.. onze nieuwsgierigheid is te erg.. maar zodra je het ziet krijg je gelijk spijt !! kan echt niet maar goed is mijn mening.. never mind laat mij maar lekker klagen joh haha
Haha ik snap de reacties 😆😂 maar het zat me even dwars. Ik verwijder de foto ☺️