Hallo allemaal! Ik heb sinds ik met de pil ben gestopt (zo'n 8 maanden geleden) een regelmatige cyclus van 28 dagen met een 'uitschieter' van 29 afgelopen cyclus. Inmiddels zit ik al op dag 32, bijna 33, en vandaag had ik een paar keer wat licht roze bloed met afvegen. Kan dit een late innestelingsbloeding zijn of is de kans groter dat dit een voorbode van mijn menstruatie is? Mijn temperatuur is nog steeds 'hoog', 36,7. Voor mijn eisprong is hij meestal max 36,3. Verder deze cyclus weinig gevoeld, alleen veel afscheiding gehad en wat krampjes tussendoor. Ook zijn mijn borsten naar mijn idee sinds vorige week wat voller geworden, kan ook met menstruatie te maken hebben misschien, hoewel 't me normaal niet opvalt. Gisterochtend een test gedaan (k2v5) , deze was negatief. Enige rare hieraan was dat er een horizontale vage lijn verscheen.. Iemand die dit herkent of ervaringen wil delen?
Je kunt je bericht beter in het zwanger worden forum plaatsen want het NOD-forum is alleen voor de NOD-lijsten. En misschien iets meer geduld hebben dan een uurtje . Ik kan je helaas niet helpen want mijn cycli wisselden veel meer.