Zou ik zwanger zijn?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Teddybear, Mar 17, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Teddybear

Teddybear Lid

Mar 17, 2017
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen,

Ik heb veel gelezen op het forum en vraag me toch af of het misschien toch mogelijk is dat ik zwanger ben?!

Ik heb al sinds 1, 1/5 week voor mijn NOD erg gevoelige en pijnlijke tepels. Ook ben ik nu sinds een week misselijk en veel maagzuur. Gister zou ik mijn menstruatie moeten hebben gekregen maar tot nu toe niks! Wel heb ik sinds 2 dagen een erg onprettig gevoel in mijn liezen richting mijn schraamstreek alsof ik de hele dag heb gesport terwijl ik niks heb gedaan.. hier heb ik nog nooit last van gehad.

Normaal krijg ik hele hevige buikpijn als ik ongesteld moet worden maar ook daar heb ik nu geen tekens van. Wel heb ik het gevoel alsof er iets uit me loopt maar dat is alleen maar afscheiding...

Vanavond gaat mijn vriend een test halen maar ik wil niet te snel conclusies trekken en dalijk voor een teleurstelling staan... 😞

Ik hoor graag of een van jullie hier bekent mee zijn geweest tijdens de eerste zwangerschaps kwaaltjes of dat de menstruatie toch echt voor de stoep staat...

Liefs xx

2. Mel7

Mel7 Bekend lid

Apr 12, 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mochten deze klachten van een zwangerschap komen dan is de test zeker weten positief :) ik ben benieuwd

3. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

Apr 21, 2013
    3,539
    1,551
    113
    Ik zou even een test halen, dan weet je meer. Niemand kan je vertellen of je zwanger bent.

4. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Tenzij we een glazen bol hebben :cool:

5. Teddybear

Teddybear Lid

Mar 17, 2017
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou fijn zijn als jullie die hadden haha:)

Natuurlijk snap ik dat ik er pas definitief achter kom als ik een test heb gedaan maar benieuwd naar de eerste kwaaltjes van jullie en of het kwaaltjes voor de zwangerschap zijn of niet.

6. Beausecret

Beausecret VIP lid

Apr 26, 2016
    5,474
    6,089
    113
    Female
    steken in je liezen en misselijkheid herken ik wel, dat heb ik normaal nooit voor NOD. Ik heb altijd veel last van progesteron voor NOD, maar had nu andere kwaaltjes dan normaal. Overigens zegt dit dan nog steeds niets, ieder lichaam is anders. Ik testte 3 dagen voor NOD heel licht positief. Succes!

7. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Waarom haal je nu niet zelf een test?

8. Teddybear

Teddybear Lid

Mar 17, 2017
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Omdat ik werken ben en dus niet naar de winkel kan helaas:)

9. Paz

Paz Niet meer actief

Ik ben erg benieuwd. De klachten klinken in ieder geval erg bekend haha :)
    Ik duim!!

10. Marria

Marria Actief lid

Jan 6, 2015
    182
    42
    28
    En.... weet je het al?

11. Teddybear

Teddybear Lid

Mar 17, 2017
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee ik hou het nog even spannend tot morgen vroeg! Altijd geweten dat met ochtend urine het beste is dus dan doen we dat nou ook maar.. zodra ik iets weet laat ik het jullie weten! Bedankt voor de reacties!

12. Paz

Paz Niet meer actief

Wat knap zoveel geduld, haha!

13. bozoe

bozoe VIP lid

Jul 9, 2014
    5,478
    5,838
    113
    Helaas zeggen klachten niet zoveel. De symptomen van een zwangerschap verschillen zo per persoon.

Je kunt overigens zodra je NOD al is geweest gewoon met elke urine een test doen hoor. Je zal dan al voldoende HCG in je lijf moeten hebben.

14. PandaBeertje

PandaBeertje Fanatiek lid

Nov 19, 2015
    1,681
    4
    38
    Female
    Ben benieuwd!

15. regenboogworst

regenboogworst Fanatiek lid

Aug 22, 2014
    1,297
    75
    48
    Ik ben ook benieuwd!

16. PandaBeertje

Nov 19, 2015
    1,681
    4
    38
    Female
    Alweer getest?

17. Teddybear

Teddybear Lid

Mar 17, 2017
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Helaas negatief.. het leek alsof er een heel licht streepje stond maar dat is meer mijn verbeelding denk ik! Als je zo snel kijkt en in het licht is het gewoon een wit vlak.

Dan maar wachten op mijn menstruatie denk ik die wel lang op zich laat wachten moet ik zeggen 😶

18. PandaBeertje

Nov 19, 2015
    1,681
    4
    38
    Female
    Jammer! Misschien was je eisprong later? Dan kan t zijn dat je later postief test.

19. Teddybear

Teddybear Lid

Mar 17, 2017
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien als ik over een week nog niet menstrueer nog een keer testen! :)

Share This Page