Hallo, Ik merk sinds vandaag dat er allemaal stukjes in de ontlasting van de kleine zitten, een beetje groenig zeg maar, is dit normaal? Ik geef 100% BV.
De kleur is heel normaal, zeker bij borstvoeding. De stukjes zijn onverteerde melk, de darmen kunnen nog niet alles opnemen.
Hoi, Thirza had dat hier als ze krampjes had. Onverteerde melk dus idd... doe je niet zoveel aan, behalve dan alert erop zijn dat ze krampjes kunnen hebben, en dat je dus eventueel moet masseren enz... Je zou even op kunnen letten hoe snel je voeding toestroomt: Thirza had hier de groene poep als de voeding erg snel toestroomde en ze dus ook heel snel moest drinken en/of zich daardor veel verslikte. Mocht dat zo zijn, dan kun je eventueel even de eerste melk weg laten stromen...
Mijn dochter heeft ALTIJD groene ontlasting, vrij dun ook. Heb me ook al afgevraagd of dit wel normaal is. Ze krijgt nu alleen flesvoeding.
dolce; bij hypo allergene voeding is groene ontlasting normaal. ik weet niet of je die geeft? van andere flesvoeding weet ik het niet