Vanochtend enorm geschrokken: er zat ineens wat slijm en roze bij het afvegen. Totaal onverwachts, geen seks gehad of andere rare dingen gedaan Vorige week een goede echo gehad, dus zat al helemaal op een roze wolk en nu sta je toch even weer met beide voeten op de grond. Heb geen benoemenswaardige buikpijn en het lijkt ook (nog) niet meer te worden. Iemand hier ervaring mee? Positief of negatief, ik wil het beiden graag weten. Heb wel de laatste paar dagen niet naar de wc kunnen gaan, maar heb absoluut niet hard "gedrukt" oid. Wel gisteren even op mijn buik gedrukt/gevoeld of ik mijn baarmoeder al kon voelen. Zou dit de reden voor het bloedverlies kunnen zijn?
Niks om je druk om te maken al kan je natuurlijk nooit met 100% zekerheid zeggen dat het goed zit. 50% van de vrouwen heeft tijdens haar zwangerschap te maken met enige vorm van bloedverlies. Heb het zelf ook gehad. Zolang het niet helderrood is geen reden tot paniek. Bij mij was het wel helderrood en dat gaat zoals je ziet ook nog steeds goed
He meid! Snap dat je dan enorm schrikt! Ik had het gister ook een piep klein beetje! Als het goed is stelt het niks voor ! Zodra het bloed is dan moet je zorgen gaan maken!
En zelfs als het helder rood bloed is hoeft t niet mis te zijn heeft me zus 2x 3 dagen achter elkaar gehad tot 10 weken en niks aan het handje! komt goed!
Ik heb het ook al een aantal keer gehad en het is iets waar je je geen zorgen om hoeft te maken, zolang het maar niet helderrood wordt. En als je je echt heel erg zorgen maakt gewoon even de verloskundige bellen, snap heel goed hoe je je voelde je schrikt je kapot!! Succes!
Bij mij ook aan het begin van de zwangerschap meerdere malen roze vegen, maar ook helderbloed. Was erg schrikken, maar inmiddels alweer 32 wk zwanger. Bij heftige krampen en meer bloedverlies wel even contact opnemen met je VK!
Ik heb het tot week tien wel een paar keer gehad. De eerste keer zelfs met krampen. Ik dacht toen echt dat ik een mk kreeg... maar er was niks aan de hand. De baarmoeder is nu beter doorbloed en kan daardoor sneller gaan bloeden. Kan zelfs door hoesten komen. Het is wel even schrikken...
Ik heb het ook tot 11 weken gehad, af en aan. Roze, bruin, rood. Maar ben nu al 22 weken zwanger en alles lijkt goed te gaan. Ik maakte me er erg druk om en dacht voor de eerste echo zelfs dat er niets meer zou zitten... Veel sterkte, probeer je niet te druk te maken en als dat niet lukt, even je verloskundige bellen. Dat helpt!!
Ik heb zowel een positieve en negatieve ervaring gehad. Bij de eerste zwangerschap kreeg ik rond 10 weken roze verlies, beebje bleek al ruim een week niet meer te leven. Miskraam is waarschijnlijk opgewekt door een schok van schrikdraad. 3e zwangerschap (deze) kreeg ik ook weer roze verlies, dagen wel dan weer een dag niet.. Uiteindelijk bleek dit geen oorzaak te hebben.. Maak je je erg zorgen, geef dit aan bij je vlk of gyn, met een korte echo kunnen ze je in ieder geval wat zekerheid geven. Daar kunnen ze heel moeilijk over doen, althans dat is mijn ervaring. Ik heb na 3x bellen met de poli, 's avonds de verloskamers gebeld. Heel veel succes en ik hoop dat het bij jou ook niets betekend