Hoi allemaal, Ik ben (JOEPIE!) net zwanger van mijn eerste kindje. Nu 4,2 weken... Nou heb ik alleen vrijwel geen klachten. 3 dagen voor mijn NOD had ik echt ontzettend last van lucht, boeren en winden , maar nu is ook dat veel minder. Ik lees ook van iedereen dat hun borsten zo'n pijn doen, maar ik voel ze amper. Ik voel alleen de hele tijd een heel klein beetje een zeurderig gevoel in mijn baarmoeder. Nu denk ik de hele tijd: mijn Hcg moet toch heel snel stijgen? Dan moeten die klachten toch heel snel toenemen? Zou ik dan nog een heel laag Hcg hebben? Wie herkent dit? Groetjes... Roos
Haha ja het is ook niet zo dat ik daarop zit te wachten... Ik ga me alleen een beetje zorgen maken als ik van iedereen hoor dat ze zoveel voelen... Is het niet raar als je gewoon vrijwel niks voelt? Heel veel sterkte! Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt!
Ik voelde me pas misselijk vanaf week 6/7 geloof ik. En rugpijn wel vanaf week 4... Maar daar heb ik geen last meer van. Mijn borsten doen pijn, tepels zijn echt onwijs gevoelig... Vind het niet prettig om aangeraakt te worden.. Misschien is dat ook een symptoom?
Bij mij gaat het ook op en af De ene dag is het de hele dag "aanwezig" in de vorm van opgezette buik, rommelende darmen, gevoelige tepels, zeurderig gevoel en moe. De andere dag voel ik hele dag niks en dan ga je meteen denken.... oeiii ... Maar mijn vorige zwangerschap heb ik tot 7 mnd hélemaal nergens last van gehad behalve van trek in "rare/andere" dingen en heb me toen nergens zorgen over gemaakt. Het was toen (10 jr geleden) mijn eerste zwangerschap en (eigenlijk gelukkig) toen nog geen internet zoals nu. Je wordt nu overstelpt met info als je gaat kijken en mijn ervaring is dat je alleen maar onzekerder wordt. Af en toe is het wel handig om wat op te zoeken maar heeft het altijd zin? Het gaat zoals het gaat, je kan er beter van genieten en het met "open mind" allemaal ondergaan. Ik denk maar zo, zolang je geen erge pijn of heftige bloedingen hebt gaat alles nog prima daarbinnen! Succes meid!
hey ik ben nu 14weekjes zwanger en buiten wat moeheid heb ik nergens last van , ni overgeven , ni misselijk , geen pijnlijke borsten.mn gyn zei dat veel vrouwen geen last hebben van al die zwangerschapssymptomen en dak me geen zorgen moet maken dus maak je ook geen zorgen veel succes met je zwangerschap
Je hoeft niet pers klachten te hebben hoor! Ben nu 32 weken zwanger en heb nog nergens echt last van gehad (behalve zo nu en dan wat vermoeidheid) Gewoon hopen dat je geen klachten krijgt!
Ik heb vanmorgen een test gedaan (een die je 4 dagen voor je NOD kan doen) en die was negatief. Ik ben niet overtuigd dat dit klopt. Gistermiddag had ik een korte vlaag van misselijkheid. Vandaag langere periode misselijk, houd wel alles binnen. Werd opeens overvallen door moeheid. Heb even een uurtje op bed gelegen en ben weer iets opgeknapt. Wel had ik troebele urine. Verder weinig symptomen op de pukkeltjes op mijn kin en decolleté na. Mijn rug is killing, maar die was toch al wat minder door een eerdere hernia. Twijfel of ik morgenochtend nog een test zal doen of dat ik wacht tot woensdag. Mijn NOD. Gr. Inge
Goh, wat ben ik blij met dit topic! Ik heb dinsdag (als het goed is) mijn NOD en voel tot nu toe helemaal niks! K zit in mn eerste ronde, dus alles is nog erg onzeker, maar ik heb nergens last van. Ik was er eigenlijk al vanuit gegaan dat het niet gelukt was, maar als ik dit topic lees hoeft dat dus niet per se! Geedt me weer een beetje hoop dat het misschien toch kan! Ben benieuwd! K ga woensdag een test doen mocht het nog nodig zijn,dus k hou jullie op de hoogte!
Ik heb ook bijna nergens last van! Beetje moe en een andere smaak, maar verder helemaal niks! Moeten we maar gewoon blij mee zijn, maar soms maakt dat je ook onzeker.
hey Blijmeisje, Nou je het zegt.. je hebt bijna geen last van je borsten? nou ik ook niet zo.. en over het winden laten etc? kan je daar ook meer last van hebben tijdens zwangerschap? Liefs
Hier precies hetzelfde, heb vorige week een week last gehad van m'n liezen en nu niks meer, nada.. gisteren een test gedaan en die was negatief, ga nu ook braaf wachten tot woensdag, als dat inderdaad nodig mocht zijn. Ik hoop zo op een positieve test, al ga ik er ook eigenlijk vanuit dat het niet gelukt is.. Liefs Huismus
Hoi allemaal, Ik ben een paar dagen weg geweest maar lees nu al jullie geruststellende berichten... Ik krijg nu ook echt pijnlijke borsten dus dat geeft me een heel goed gevoel. Dan ben ik nu maar blij dat ik niet kotsmisselijk ben! Het is wel gek, het lijkt wel of mijn lijf aan de hormonen went.. Alleen de pijn in mijn borsten neemt toe, maar verder is alles waaraan ik merkte dat ik zwanger was (hele rommelende buik, boeren, veel naar de wc, ongie gevoel, veel dromen) allemaal verdwenen. En inderdaad, zolang er geen bloed is is er geen enkele reden om aan te nemen dat het mis is (mijn miskraam een paar maanden geleden begon al op de dag dat ik ongesteld moest worden met bruinverlies), erg fijn dat er nu geen druppel te bekennen is! Hoe zit het trouwens met ikke37 en huismus? Hebben jullie positief getest? @bee097: ja winderigheid enzo kan een symptoom zijn. Door de hormonen worden je darmen wat slapper, daardoor komt er meer lucht in en dat kan je merken. Ook door bijv. obstipatie of diarree..
ik kwam er bij mijn dochter pas met 8 weken achter dat ik zwanger was had geen sympyomen alleen oud bloed bij de 2e was ik misselijk
Ik ben nu 5 weken zwanger en heb echt nergens last van. Beetje vermoeider dan anders, maar dat is echt alles. Het is dat mijn test positief was, anders zou ik het bijna niet geloven...
Blijmeisje: Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik voelde me "anders" op een of andere manier, kan niet precies zeggen hoe. Had allerlei symptomen waarvan je zou denken; ik ben zwanger, maar bovenal ook een test waarvan heel lichtjes een deel van het verticale streepje van de plus, zichtbaar was. Er wordt gezegt: een streep is een streep en dat samen met de symptomen dacht ik: YES. Helaas, dinsdag kwam Door naar de volgende ronde. Ik heb nu heel erg opgelet wat ik allemaal voel dus ik wacht weer af. Inge
Hey blijmeisje; ook ik ben niet misselijk en niet opvallend moe; maakte me daar hartstikke zorgen om. Soms is internet dus wel fijn want blijkbaar zijn er net zo goed veel dames die weinig of geen klachten hebben. Mijn enige bewijs is hard groeiende borsten. laten we dus maar blij zijn! Succes en geniet ervan!
misschien is 34 wel de ideale leeftijd om klachtloos zwanger te zijn; ben namelijk net zo lang zwanger als jij, nergens last van en ook 34 ha ha!
Nou ik mag eigenlijk ook niet zo klagen. Ik denk dat als mijn hcg verdubbel dat ik dan misselijk ben. Niet braken gelukkig. Als ik dan gewoon wat eet of drink dan trekt het weg. Wel veel steken in mijn liezen en als ik me spijkerbroek aan heb dan voel ik het drukken en dan krijg ik een soort ongi gevoel. Om de paar dagen veel steken en ongi achtig gevoel. En dan voel ik niks. Mijn borsten haha die zijn mijn vriendjes niet meer! Jezus! wat doen die me pijn. Mijn gevoel vanaf een bepaalde moment werd anders.