Hallo dames, Ik ben nieuw hier dus ik hoop dat ik alles goed gedaan heb haha. Ik ben voor de 2e keer zwanger maar dit is mijn eerste kind je. Vorige week vrijdag heb ik voor de eerste keer een 20 weken echo gehad. Alleen konden ze niet alles beoordelen (hartje, hersenen schedel). De rest zag er wel goed uit. Nu had ik gister avond een herhaling maar alweer lag mevrouw verkeerd. Nu moet ik binnenkort naar het ziekenhuis in Maastricht waar ze het voor de 3e keer gaan proberen. Al ben ik bang dat mijn meisje dan gewoon weer lekker op dr plekje ligt. De verloskundige zei dat ik me geen zorgen moest maken omdat ze steeds op de zelfs plek ligt, maar ik vind het erg vervelend dat ik nog steeds niet weet of alles goed is met mijn kindje. Ik denk het zelf wel maar je wilt het natuurlijk graag horen. Zijn er dames die dit ook hebben meegemaakt? Ik hoor graag van jullie😊 Groetjes Noor
Wat vervelend he. Ik heb het niet gehad maar tijdens de eerste echo lag onze man ook niet perfect. Heb toen wat door de kamer moeten lopen huppelen en springen. Succes en hopelijk krijgen zei het wel goed op de echo
Haha toevallig heb ik dat gehad. Eerste 30 weken echo kon ze maar half beoordelen omdat de baby niet goed lag. Ik moest draaien, springen, hoesten maar niks hielp haha. Toen zei ze kun je over 2 uur terugkomen? En probeer veel te lopen. Dus ik deed dat en kwam terug; nog steeds niet te beoordelen. Toen kreeg ik weer een nieuwe afspraak voor een week later. De baby lag weer niet ideaal maar de echoscopiste nam wel echt de tijd voor mij dus.ik moest draaien, hoesten, naar het toilet, en met bloed zweet en tranen heeft ze alles beoordeeld wat nog resteerde. Het is inderdaad vervelend maargoed, alles voor de baby
Hier ook staan springen hoor. Madame had er ook geen zin in om zich vervolgens van alle kanten te showen 🤗
Hier ging hij met de echo ook in zijn hoekje liggen. Na een hoop porren en duwen draaide hij met moeite een kwartslag. Daardoor kon ze gelukkig zijn hoofdje opmeten, maar echt, alsof hij het expres deed. Een half uurtje na de echo was hij natuurlijk gewoon weer aan het schoppen en aan het draaien , haha