Sorry alvast voor het lang verhaal maar wie kan mij helpen? Ik heb ongeveer 1,5 jaar een koperspiraal gehad met elke maand een normale en regelmatige cyclus van 28 dagen. Ik kon mijn menstruatie zelfs op regelmatige tijdstip verwachten. Nu is het zo dat ik ivm vakantie 7 weken terug (op een maandag) begonnen was met de pil. (spiraaltje had ik daarvoor al verwijderd) De pil was bedoeld om de menstruatie uit te stellen en niet als anticonceptie... Helaas heeft mijn lichaam de pil niet geaccepteerd met allerlei klachten als gevolg. Ik was in de derde week gestopt en had eigenlijk nog 3 pillen moeten slikken. De maandag in de week erop kreeg ik mijn menstruatie/onttrekkingsbloeding. Vanaf die dag zit ik nu op dag 30 van mijn cyclus. Ik heb de afgelopen week allerlei klachten gehad zoals licht misselijkheid, moeiheid, steken in vagina. vage menstruatie buikkrampen die komen en gaan met lage rugpijn nu nog steeds. En elke keer dat ik ze voel denk ik dat ik ongesteld ben, maar niks... Ook heb ik steeds steken ten hoogte van mijn baarmoeder en eierstokken die uitstralen naar me lies. Gisteren heeft mijn ha een inwendig onderzoek gedaan naar mogelijke eierstok/eileideronsteking en er was niks opvallends. Ook heb ik mijn urine laten testen op blaasonsteking en hcg en allebei waren ze negatief. Mijn ha zei dat de zw.t test later nog positief kan worden. Nu is het ook zo dat we op de 17 cyclusdag voor het laatst geklust hebben ( daarvoor ook een paar keer), daarna was het niet mogelijk.... Mocht die eisprong rond die dag zijn geweest dan zit ik nu op 13 dagen na de eisprong. en verwacht ik niet meer een positieve test... Maar goed de test is negatief. Sorry voor het lange verhaal maar mijn vragen zijn: - kan je na 1 pilstrip al ontpilverschijnselen krijgen? Kan mijn cyclus na een strip al in de war raken en langer duren? - Of is het mogelijk dat ik nog steeds later een positieve test krijg? - Kan een innesteling lang duren?