Hoi lieve meiden... Hoop dat ik dit in het goede topic plaats. Maar moet even mijn ei kwijt want ben best een beetje bezorgd. Heb 3 dg voor mn nod positief getest!! Natuurlijk kan het dan nog altijd fout gaan. Dat is dus nu ook waar ik me zorgen om maak. Want gisteren, op mijn nod heb ik smorgens bij het afvegen wat donkerrood bloed verloren, daarna roze en rest van de dag alleen nog bruin. Heb ook best een menstruatie achtige buikpijn gehad,wat ik nu ook nog een beetje heb. Vandaag verlies ik geen bruine afscheiding meer. Mijn test van vanmorgen is wel lichter dan gisteren (iets) Van mijn huisarts het advies om as dinsdag opnieuw te testen, wanneer deze nog goed positief is krijg ik diezelfde week nog een echo. Wat zijn jullie ervaringen met dit soort rood/roze/bruin verlies op je nod, maar wel positief getest? Alvast bedankt!
Ik wil je in ieder geval veel succes wensen en hopelijk heb je a.s. dinsdag een knaltest en een mooie echo. Ik heb helaas geen antwoord op je vraag, ik denk dat je echt alleen maar kan afwachten...
Mijn vriendin had dat in het begin ook, en nu is op de helft van haar zwangerschap Het kan van alles zijn, oa: een adertje wat is gaan bloeden van je baarmoedermond want deze is nu veel meer doorbloed. Ik snap je bezorgdheid probeer het rustig aan te doen. Succes met de spanning tot dinsdag. Fingers crossed en duimduimduim Dikke knuffel
Bedankt voor jullie reacties Ben benieuwd naar de test Dinsdag, en daarna hopelijk de echo. Spannend Ik hou jullie op de hoogte
Kan van alles...heb het ook gehad op dag van NOd ong een week lang. Bruin bloed verlies met heel soms beetje rose erdoor heen, niet verontrustend dus. Helaas is het in min geval niet goed gegaan. Na i week na NOd weer helemaal schoon, geen rood geen bruin bij afgeven...wij heel blij!! Test gedaan hartstikke positief dus met een goed gevoel eerste echo! wat bleek dat er geen hartaktie was...of liever gezegd waarschijnlijk een mola zwangerschap! Zit er nu middenin, woensdag gecuretteerd!! ( sorry voor mijn deprimerend verhaal! Hoop natuurlijk dat het goed gaat bij jouw....kan ech allebei de kanten opgaan! Ik duim voor je
@ ladymoi, balen meid! Dat is niet niks!! Hoe voel je je nu? Heb alleen gister dat verlies gehad, nu niet meer. Natuurlijk hoop ik dat het goed gaat, maar ik kan me heel goed neerleggen bij een vroege miskraam. In Juni hebben we ons dochtertje verloren met 15weken zwangerschap. Dus "liever" een vroege mk dan later in de zwschap. Liefs