Even kort mijn verhaal 25 februari ben ik ongi geworden. Normaal heb ik een cyclus wat erg varieerend is, de laatste keer zat er maar 5 wk tussen. (normaal 6-8 wk) Nu begon het vorige week (dus 2,5 week na ongi) bruin bij afvegen, nog niets in verbandje of wc. dit was na 3 dagen weg, Nu eergister begon het weer.. afvegen steeds bruin, en gistermorgen kwam er ook helder bij. (ook niet in w.c,wel heel klein streepje in verband) Gistermiddag was alles weg, rond avond eten ging ik naar w.c en lag er opeens een stolsel. Ik dacht nu komt t wel echt door. maar daarna helemaal niets meer. ook vanmorgen niet. lijkt mij ook raar als dit een ongi moet worden ben nooit voor de 4 wk ongi. wat het rare is..de ovutesten geven al een week 2 roze streepjes. Heb gister de huisarts nog even gebeld, hij had t over eisprong of iets, en als ik het niet vertrouwd mocht ik nog wel een onderzoek laten doen.. wat denken jullie? gewoon afwachten? hebben jullie idee wat t kan zijn? misschien ervaringen? Grr dat vrouwenlichaam soms:x
Heey.. nee ik heb geen pil geslickt.. en het rare is dat het nu nog steeds zo is, moet ik het zien als de menstruatie niet doorzet? of zou er iets anders nog kunnen zijn? mn maandverbandjes zijn gewoon steeds schoon. alleen bij afvegen iets of wat bruin sliert ze mar. woensdag heel donker stolsteltje, en klein beetje wat roder, ook aleen met afvegen. daarna is t steeds weg. hoop dat iemand me kan vertellen wat ik hiermee aan moet