Hoi, Ik ben 27 september gestopt met de pil. Werd "ongesteld" op 30 september. Mijn vriend en ik hebben de afgelopen maand onveilige seks gehad maar hij heeft een probleem. Hij kan niet in mij klaar komen, voordat hij klaarkomt wordt zijn penis slap. Zijn sperma moet ik dan zelf inbrengen met mijn vinger. Nu had ik 13 en 14 oktober een heel raar stekerig gevoel bij mn rechterlies. Was dat mn ovulatie? En sindsdien voel ik me heel zenuwachtig in mn onderbuik. Voel me anders als anders. Kan dit te maken hebben met ontpillen of ben ik nu al zwanger? Wat denken jullie? Als ik er van uit ga dat de 14de de ovulatie was zou ik de 28ste ongesteld moeten worden? Vanaf wanneer kan ik testen?
Kan alle kanten op!! Lastig om te booroordelen want je bent ook net gestopt met pil dus je weet ook niet of je cyclus regelmatig is. Je moet echt geduld hebben, en als je inderdaad denkt dat je eisprong rond 14okt is geweest dan kan je 2weken erna ongeveer een zwangerschapstest doen..
Klopt, ik weet echt niet hoe en wat op dit moment. Maar aangezien ik die pijn nooit eerder had gehad in mn lies ging ik van ovulatie uit. Ik zou dus af moeten wachten tot de menstruatie of volgende week testje doen..... spannend allemaal.
Spannend!!! Ik zou als ik jou was zeker nog 8dagen wachten met testen,of misschien zelfs iets langer. (Weet hoe moeilijk het is hoor haha )Ik heb donderdag of vrijdag denk ik me eisprong gehad.. Dus voor mij word het ook weer wachten..
Ja ik ga er niet van uit want wie wordt nou gelijk zwanger na het stoppen van de pil? Die kans is volgens mij erg klein. Als het wel zo is ben ik super blij! Als ik niet zwanger blijk te zijn zit ik volgens mij elke maand in spanning. Haha wist niet dat het zoveel met me deed..... Hoe gaat het met jou? Ben je al een tijdje bezig of ook net begonnen?
Begin juli ben ik gestopt met de pil en werd 16 juli ongesteld dus vanaf die datum zijn we echt bezig! Dus ook eigenlijk pas net begonnen. Ik heb wel geluk dat ik vrij regelmatige cyclus heb. Pff inderdaad had ik van mezelf ook echt niet verwacht dat het zoveel met me zou doen, vooral rond de periode van je eisprong te het wachten op.. En ik ben er gewoon de hele dag mee bezig vooral als ik niet hoef te werke, soms word ik echt gek van mezelf
Spannend hoor! Kan ik me goed voorstellen! Doe je elke maand een test of wacht je gewoon tot je ongesteld wordt ivm de regelmatige cyclus? Heb je wel eens gedacht dat je zwanger zou zijn? En had je nog klachten toen je stopte met de pil?
Nou was eigenlijk niet van plan om elke maand te testen maar heb nu toch al 2testen gedaan ik ben zo ongeduldig!! Nee ik heb eigenlijk nooit echt gedacht dat ik misschien wel zwanger zou zijn, je gaat war meer op je lichaam denken. Als ik ergens last van heb denk ik wel gelijk o misschien ben ik wel zwanger, maar nog niet echt serieuze kwaaltjes gehad. Nee totaal geen klachten gehad toen ik gestopt was met pil. Maar wat lastig dat je vriend niet in je kan klaarkomen..
Ik kan het me goed voorstellen,..... ik heb ook al testen besteld Ik heb last van mn lies, zenuwachtig gevoel en soms last van de onderrug. Nooit last van gehad en dacht dat ik eerst een half jaar ofzo moest ontpillen. Ik wacht af tot volgende week,... Tja dat is niet anders, ik heb het toen der tijd opgezocht op internet en bleek gelukkig niks bijzonders. Tenminste in zovere.... haha voor mij nu wel vervelend natuurlijk. Blijkt vaker voor te komen alleen niemand praat er over. Gelukkig heeft die voor die tijd geen problemen dus heb verder geen klagen......
Zoo spannend voor je!! Sommige zijn direct weer vruchtbaar na de pil hè! Dus het kan zomaar in 1x raak zijn. Ga je samen met je vriend testen ?? OK gelukkig!
Ja maar ook spannend voor jou! Ik merk volgende week het wel of het hoort bij het ontpillen of dat ik dan toch zwanger ben Als ik niet zwanger blijk te zijn hoop ik wel dat het gevoel dat ik nu steeds heb weg gaat. Anders blijf ik maanden denken dat ik misschien zwanger zou kunnen zijn. Ja sommige zijn super vruchtbaar en zijn na de pil gelijk zwanger, maar aangezien het niet in mij gespoten wordt maar zelf in moet brengen weet ik niet of de kans zo groot is. Als ik over een paar maand nog niet zwanger ben maar overleggen met de huisarts. Misschien kan hij mij een zelfinseminatiekit voor schrijven. Ga zeker met mijn vriend samen testen. Tenzij ik echt niet langer kan wachten en zelf ga testen Het is natuurlijk wel een bijzonder moment... Ik hou je op de hoogte!
zo een kit kan je ook gewoon op internet bestellen hoor toevallig hebben twee vriendinnenvan mij laatst (een lesbisch stel )zo een kit via internet gekocht
Ze had het gebruikt op de dag voor haar ei en dag erna na 2rondes was ze zwanger wel helaas in een miskraam geeindigd maar dat ligt natu niet aan het insemineren ps en natuurlijk is zo een kit eigenlijk onzin je kan ook bij de aptheek gewoon kleine spuitjes kopen en een bekertje gebruiken zoals die bekertjes die je normaal gebruikt voor urine in op te vangen zelfde effect
Vandaag ongesteld geworden. Wat van de ene kant wel goed nieuws is. De eerste menstuatie sinds het stoppen met de pil en gelijk een cyclus van 28 dagen.