Hallo meiden Sinds afgelopen woensdag verlies ik wat roze/bruinige afscheiding. Dit begon na de seks en begon met roze afscheiding wat later bruinig werd. Sindsdien merk ik dat als ik druk ben bijv boodschappen doe til en buk en veel loop dat het weer toeneemt maar ook wat menstruatiekramp heb? In rust stopt het na een paar uur en de menstruatiepijn word ook wel iets minder maar gaat niet helemaal weg, op sommige momenten is het allebei weg. Is dit wel normaal?? Ik ben nu ongeveer 6 weken zwanger.
Ik zou je aanraden rustig te blijven niet teveel te tillen eerste 12 weken is kans om het kwijt te raken erg groot.
Nou wat is dit nou weer?! Als alles goed zit zit het goed, je krijgt echt geen miskraam door te tillen of te sporten of zo. @ts: het kan helaas alle kanten op. Bij de een zegt bloedverlies helemaal niks terwijl het bij de ander een teken kan zijn van een miskraam. Ik zou maandag je vk bellen of je eerder voor een echo terecht kunt.
Je vagina is extra doorbloed, en als het na de seks begon is de kans groot dat het daardoor komt. Misschien een klein adertje gescheurd ofzo. Maak je niet teveel zorgen, de kans dat alles goed zit is erg groot.
Heb ik ook gehad rond de zelfde periode ben heel ongerust geweest echo gehad omdat het opeens erger werd dit was met 7 weken hartje zien kloppen. Ook daarna was ik nog niet gerust bruin verlies bleef met 10.5 termijn echo alles zag er goed uit en daarna bruin verlies gestopt. Het kan alle kanten op zei mijn vk toen ik belde. Bij mij is het goed gegaan de 12 weken inmiddels gepasseerd. Als je twijfelt toch even bellen.
Ik had dat tot week 10.... ZL is nu bijna 8 maanden dus kan het niets zijn... Betere doorbloeding etc. Je kan geen mk krijgen van sex of door tillen en bukken! Die menstruatie achtige pijn kan door de oprekking van je bm zijn of zelf de banden al.... Bel maandag de vk anders... Ik kon toen ook terecht voor een echo
Ik heb ook last van bloederige/bruine afscheiding. Vaak alleen bij het afvegen maar soms ook een paar druppels in de urine. Ben nu ruim 9 weken zwanger met 8 weken echo gehad en die was goed. Toch de VK gebeld en die zegt dat het kan komen door dat de baarmoedermond en vagina meer doorbloed is en omdat je bloedstolling ook minder is. Ik moest me vooral geen zorgen maken. Oh ze zei ook nog als het zit dan laat het echt niet zomaar los door tillen sporten ofzo. Over ruim een week nog een echo en verwacht gewoon dat die ook goed is.
Ja ik heb het eigenlijk ook alleen bij het afvegen en inderdaad ook druppels door de urine.. Kijk steeds op t papiertje of het al gestopt is het is nu echt minimaal gelukkig, min of meer gestopt maar als ik weer druk ga doen begint 't weer dus hou me lekker rustig nu hihi. Succes met de echo volgende week!
Halle meiden, Hier hetzelfde verhaal bruin vocht. Ene keer meer dan de andere x. Nu na 2 jaar en 4 IUI behandelingen zwanger. Zaterdag mocht ik gelukkig naar het zkh komen, ben nu 6 wkn zwanger dus was superklein, maar wel een knipperend 'hartje' toch heb ik er geen rust van. Wat doen jullie om rustig te blijven?
Hoi CarpeDiem, Gefeliciteerd met je zwangerschap en wat fijn dat het eindelijk is gelukt na zo'n lange tijd! Hoe ik rustig blijf, tja dat is mij ook een raadsel haha ik ben nu op weg naar de echopraktijk waar ik m'n vorige zwangerschap ook regelmatig kwam om gerust gesteld te worden (dure grap wel hoor), maar ik heb dat echt nodig om rustig te worden. Voor een ander is dat wat makkelijker maar ik ben niet snel gerustgesteld dus kon gelukkig nog terecht vandaag. Bedenk je dat de meeste zwangerschappen ook gewoon goed gaan, dat idee stelt mij in ieder geval iets gerust.. Maar goed het blijft spannend he, pas nadat je die kleine in je armen hebt ben je pas gerust. En dan komen er weer andere zorgen haha.. Veel succes en probeer je even goed wel te genieten?