Roze bruine afscheiding

Discussion in 'Zwangerschap' started by naatasja, Apr 6, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bloemetje26

Bloemetje26 Actief lid

May 14, 2015
    133
    12
    18
    Super! Goed dat je hebt doorgezet! Fijn dat het lekker vroeg is morgen

2. Hanna83

Hanna83 Actief lid

Dec 1, 2014
    314
    96
    28
    Wat goed dat je morgen die echo krijgt. Dat is echt geen overdreven eis.
    Logisch toch dat je je zorgen maakt en graag iets meer duidelijkheid wil, zeker als je eindelijk zwanger bent na zoveel rondes.
    Ik had rond 7 weken ook 4 dagen lang bruinverlies. Ik mocht meteen naar de spoed komen, waar ze op echo een hematoom zagen.
    Ik hoop dat het allemaal goed afloopt bij je! Sterkte!

3. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

Dec 5, 2013
    2,073
    465
    83
    Female
    Drenthe
    Lieve Naatasja,

Veel sterkte, belachelijk dat ze je niet allemaal serieus nemen, je loopt niet voor niks bij een gyn, dus is het sowieso allemaal al wat spannend. Ik duim voor je dat er morgen een hele mooie echo uit komt.

Eerlijk, bij mijn zoontje had ik rond deze periode ook rood/roze afscheiding, soms drupjes bloed. Op dat moment had ik net zoals jij ook pas een echo bij 10 weken (toen liep ik nog niet bij de gyn). Ik heb ook overdreven en gezegd dat ik erge buikpijn had. Misschien niet al te netjes maar om 3 weken in onzekerheid te zitten, dat had ik ook niet gekunnen.

Succes morgen!

4. naatasja

naatasja Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    1,003
    71
    48
    Enschede

Dankjewel. Ja dat heb ik vanmorgen dus ook gedaan, heb het iets aangedikt maar wist het anders ook niet meer. Ik ben daar niet van maar uiteindelijk zijn er nu wel stappen gezet en hoop ik dat ik morgen een mooie echo heb. Hij word wel vaginaal gedaan dus dan moet er sowieso wat te zien morgen ben ik 7 weken en 5 dagen..

Handschoen van de dokter naar het vaginale onderzoek was ook helemaal bruin, schrok ervan.. Ook gelijk getest op blaasontsteking en die was er gelukkig niet.

5. pienvd90

pienvd90 Fanatiek lid

Feb 15, 2016
    1,198
    608
    113
    Female
    Ik heb precies het zelfde. Gister ochtend bloed verlies en de verloskundige gebeld. Ze zeiden dat komt vaker voor niks aan de hand. Later in de middag buikpijn erbij en weer gebeld en kreeg wer het zelfde te horen. Savond kon ik amper op mijn benen staan en de spoedeisende hulp gebeld en kreeg te horen dat ik moet afwachten omdat het nog te vroeg is. Helaas heb ik nu nog steeds bliedverlies. Gelukkig is de buikpijn wel weg

6. naatasja

naatasja Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    1,003
    71
    48
    Enschede
    Meen je niet jeetje is ook wel heftig. Zo erg heb en had ik het niet. Hoe gaat het nu dan met je?? Weet hoe het is als ze zo tegen je doen. De aanhouder wint wel!!. Heel veel succes en hoop dat het allemaal goed gaat met je en dat de kleine goed blijft plakken.

7. naatasja

naatasja Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    1,003
    71
    48
    Enschede
    Kan het zo zijn dat het bloeden iets erger word door dat inwendige onderzoek? Verloor net een druppel helder rood in de wc... Heb ook een menstruatie gevoel nu en af en toe her en der steekjes.. Aaargg word gillend gek

8. pienvd90

pienvd90 Fanatiek lid

Feb 15, 2016
    1,198
    608
    113
    Female
    Ik hoop het ook zo. Ik kan pas maandag terecht op ze vroegst. We zullen het zien. Vind het echt verschrikkelijk. Jij ook heel veel sterkte

9. Roosje000

Roosje000 Actief lid

Mar 11, 2015
    224
    0
    16
    Gelderland
    Sterkte morgen Natasja!

10. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

Dec 5, 2013
    2,073
    465
    83
    Female
    Drenthe
    Ik duim voor je voor een goede echo zo dadelijk. Drupje bloed had ik laatst ook, had hier in ieder geval niks te betekenen

11. Vakantieganger

Vakantieganger Fanatiek lid

Jan 4, 2016
    1,007
    4
    38
    Vinkeveen
    Sterkte zo! Hopelijk goed nieuws.

12. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

Aug 31, 2015
    1,539
    170
    63
    Full time mom
    Heel veel sterkte zo meteen, ik ga duimen voor goed nieuws!!

13. naatasja

naatasja Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    1,003
    71
    48
    Enschede
    Nou de echo was tot zover gelukkig goed. Is toch niet vaginaal gegaan mooi hartje gezien. Voor nu ben ik 6 weken en 1 dag. Baby is 6 mm. Is aan de kleine kant maar dat kon komen omdat ze vanaf de buitenkant de echo gedaan hebben. 26 april de 10 weken echo als ik mijn berekening van nu aan houd.

14. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

Aug 31, 2015
    1,539
    170
    63
    Full time mom
    Gelukkig meis, dat moet een opluchting zijn!!!

Ik hoop dat je gerustgesteld bent.

Zagen ze niet waar het bloeden van kwam?

15. naatasja

naatasja Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    1,003
    71
    48
    Enschede
    Nee ook zij zegt van of het was een tweeling een nestelingbloeding of gewoon een geknapt bloedvaatje.. Maar tot zover ben ik opgelucht!!

16. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

Dec 5, 2013
    2,073
    465
    83
    Female
    Drenthe
    Pff wat fijn dat het toch allemaal goed zit! Hoop voor je dat je opgelucht bent en in ieder geval een mooi kloppend hartje gezien.

17. Roosje000

Roosje000 Actief lid

Mar 11, 2015
    224
    0
    16
    Gelderland
    Fijn meis!!

18. Vakantieganger

Vakantieganger Fanatiek lid

Jan 4, 2016
    1,007
    4
    38
    Vinkeveen
    Gelukkig!

19. Adinka

Adinka Actief lid

Oct 1, 2015
    333
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb van week 6 tot week 16 bloedverlies gehad. Eerst wekenlang dagelijks, daarna om de dag. Verschrikkelijk onzeker allemaal. Maar iedere keer als ik belde met de verloskundige wilde ze dat ik zsm langskwam voor onderzoek. Werd echt niet afgescheept. Ik had vaak de dag na de (inwendige) echo's ook meer bloedverlies en soms zelfs helderrood. Dat komt doordat het allemaal toch heel gevoelig is daar nu. Sterkte met afwachten en ga heel hard voor je duimen

20. ManSte

ManSte Niet meer actief

misschien een opbeurend verhaal;

Ik heb vanaf het begin (had een innestelingsbloeding) tot ongeveer 11 weken last gehad van roze of bruine afscheiding. Meestal zo'n twee keer in de week. Voelde me zo ontzettend onzeker!

Ik heb toen wel een extra echo gehad. Met 7 weken vroege echo, een extra echo door roze afscheiding met 9 weken en termijnecho met 12 weken, maar met het kindje ging alles goed. En nu met 15 weken gaat het nog steeds top met het kindje.

De verloskundige en de gyn denken dat ik gewoon een gevoelige baarmoedermond heb. Het schijnt veel voor te komen. Zolang het roze of bruin is, en je er geen erge krampen bij hebt, zei de gyn dat ik me geen zorgde hoefde te maken.

En in mijn geval was dat gelukkig ook zo!

Share This Page